Beoordeeld op 13 november 2016

Wij zochten een overnachting in de buurt van Podium013. Op steenworp afstand deze Bed&Breakfast gevonden. We werden zeer gastvrij met een kopje koffie ontvangen, en we kregen de studio achter in de tuin. Wat een prachtige ruimte, beneden een atelier, je waant je bijna in Parijs. Alles is super verzorgd, goed ontbijt, heerlijk bed, we komen graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 28 oktober 2016

Een sfeervolle B&B dichtbij het centrum van Tilburg. Ideaal als je net als wij naar een concert in de 013 wil gaan. Bij aankomst wordt een welkomstdrankje aangeboden door de zeer gastvrije uitbaatster. De kamer was prima. Een echte aanrader. We komen zeker terug als we weer in Tilburg zijn.

Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hele vriendelijke,hartelijke ontvangst. Mooie locatie om 013 te bezoeken wat wij natuurlijk hebben gedaan. Na het geweldige concert van Sonata Arctica nog even een terrasje gepakt
En dat alles op een paar minuten afstand van de B&B. Vervolgens genoten van een heerlijke nachtrust in een groot rond bed. De verfrissende douche was goed om fris en fruitig aan het zeer uitgebreide ontbijt te verschijnen. Kortom zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!!!

Beoordeeld op 17 oktober 2016

Een heerlijke B&B dichtbij centrum Tilburg, rustig gelegen en op een steenworp afstand van 013, restaurants en het stadshart. Bij de inrichting van de B&B voel je in alles de liefde en de zorg van de eigenaren voor het prachtige huis. Wij hadden de luxe er een nachtje alleen in te mogen verblijven, en dat was een waar feest, net als het heerlijke, verzorgde ontbijt de volgende ochtend. In deze B&B is oud en nieuw op sublieme, inspirerende en humoristische wijze met elkaar verenigd. Echt een aanrader als je in Tilburg verblijft!
Bedankt, Riet en Jan-Willem, voor jullie gastvrijheid en de goede zorgen. We komen graag een keer terug.
Groet van Jeannette&Marco

Beoordeeld op 14 september 2016

Voor het derde jaar op rij dit B&B bezocht en dat is niet voor niets. Uitermate gastvrij en een ontbijt dat ik nog nooit ergens heb mogen nuttigen: geweldig! De kamers zijn kunstzinnig ingericht, maar ja: het is in hoofdzaak een locatie waar tentoonstellingen worden gehouden en dat maakt het alleen maar gevarieerder. De ligging is perfect: zo'n 300 meter van zaal 013 af en dicht bij de uitvalswegen van Tilburg. Parkeren is evenmin een probleem, trouwens. Voor een weekendje Tilburg (fietsen, muziek, festival, etc.): doen! Maar houd wel een kamer vrij voor mij volgend jaar met Incubate, ja!

Wel een minpuntje: de 'oranje' kamer heeft een open toilet.

Datum van verblijf: september 2016