Vandaag geopend: 12:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bijzonder, uniek

Na veel reclame op facebook en een voorliefde voor escape rooms, kwamen we er niet onderuit ... meer lezen

Beoordeeld op 15 december 2020
Johan A
Ook aanbevelingen vanuit de Rotterdam

Vanuit Rotterdam speciaal naar Tilburg gereden voor de Meta Maze. We wisten niet precies wat we er ... meer lezen

Beoordeeld op 7 december 2020
jellissa2019
Vlaardingen, Nederland
Lees alle 175 beoordelingen

Beoordeeld op 27 september 2020

Via vrienden hadden wij gehoord over de maze. Dat moesten wij ook een keer doen! Speciaal ervoor naar Tilburg gereisd vanuit Holten. Geen moment spijt gehad, zou zo nog een keer gaan! Onze vrienden deden erg mysterieus en hadden niks verklapt. Ook valt er van te voren weinig te vinden over 'wat het nu precies is'. Enorm leuk om eens in het onbekende te stappen, letterlijk! Ik raad deze ervaring aan iedereen aan die open staat om eens iets anders dan anders te doen. Gek op dit soort pareltjes! Tip: luister goed naar de instructies. Ze adviseren om de 'journey' in je eentje te maken. Dat zou ik ook echt aanraden, het is echt je eigen beleving. Zo houd je het ook leuk voor je mede-maze-bezoekers!

Datum van activiteit: september 2020
itsmedoloris, General Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Hey Ellen, ontzettend bedankt voor je uitleg. Wat ontzettend tof dat jullie van zo ver naar Tilburg zijn gekomen voor de Meta Maze. Gelukkig hebben je vrienden niet teveel verklapt, zodat jullie beleving het meest puur is geweest! Hopelijk heb je daarna nog op de Rooftop even uitgewaaid onder het genot van een lekker drankje. -Doloris

Beoordeeld op 22 september 2020

Geweldige ervaring. 100% aanteraden. Echt een memorabele ervaring waar je helemaal wordt ondergedompelt. Na mijn studie ga ik meteen een zelfde soort concept opzetten.

Datum van activiteit: september 2020
itsmedoloris, General Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Hey Tomas, wat leuk dat je bent geïnspireerd bent door je bezoek aan de Meta Maze en dat je er een memorable ervaring rijker door bent! -Doloris

Beoordeeld op 21 september 2020

Erg leuke en verassende ervaring! Je blijft je ogen uitkijken van kamer naar kamer. Na het bezoek aan de maze lekker in het zonnetje genoten op het dakterras van een lekkere lunch!

Datum van activiteit: september 2020

Hey Laura, ontzettend bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de Meta Maze jullie zo verrast heeft én dat jullie daarna lekker hebben gegeten op de Rooftop. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog eens verwelkomen. -Doloris

Beoordeeld op 14 september 2020

Geweldige unieke en mysterieuze ervaring. Aanrader voor iedereen. Bijzondere kamers.. soms spannend soms alleen mooi. Je blijft je verbazen en je ogen uitkijken!

Zeker doen als je in de buurt bent

Datum van activiteit: september 2020
itsmedoloris, General Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Hey peanutbuttersandwicm, ontzettend bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo hebt genoten van je ervaring. Hopelijk heb je daarna nog even lekker uitgewaaid op de Rooftop met een drankje. Tot de volgende keer! -Doloris

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Voor mij was het bezoek een enorme teleurstelling. Na 10 minuten stond ik al weer buiten. Ons is bij binnenkomst niets verteld over de exit-deuren. Toen ik aan het personeel uitlegde dat het niet mijn bedoeling was zo snel weer buiten te zijn en vroeg of ik terug mocht, werd hier bot op gereageerd. Het mocht absoluut niet. Jammer. Gelukkig moest de halve groep waar ik mee was nog vertrekken. Ik heb aan heb verteld over de deur, dus gelukkig hebben zij wel meer van de maze kunnen zien.
Het idee van Doloris is leuk, alleen nu de uitvoering nog, inclusief meedenkend en aardig personeel.

Datum van activiteit: september 2020

Hey Emmlo, graag zouden we met je in contact komen over jouw ervaring toen je bij de Meta Maze was en hoe dit gelopen is. Kan je ons een mailtje sturen op itsme@doloris.nl? -Doloris