Vandaag geopend: 12:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Doloris

Zeer unieke ervaring. Die je eerst individueel moet beleven en daarna met vrienden kan delen. Ik ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
Nathalie V
Hele mooie ervaring

In het begin was ik bang dat het te spannend zou zijn, maar daar kom ik op terug. Het was een hele ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
Sophie J
Lees alle 89 beoordelingen

Beoordeeld op 9 september 2019

Ik vond het een verrassende leuke belevenis.
Je weet niet wat je moet verwachten en dat maakt het leuk.
Leuk om elke keer nieuwe dingen te ontdekken.
Wij als groep vonden het stuk voor stuk een leuke ervaring!

Datum van activiteit: september 2019
itsmedoloris, Front Office Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Hey Nicole! Wat fijn dat jullie als groep een leuke ervaring hebben gehad. Hebben jullie alle kamers gezien in de Maze? -Doloris

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een beleving! Mijn vriendin had pas een hersenschudding gehad, dan is het te heftig! Verder super personeel, leuke sfeer alles klopt

Datum van activiteit: september 2019

Hey sheriff1984, wat vervelend om te horen van je vriendin. We wensen haar veel beterschap en hopelijk komt ze nog een keertje terug als ze zich beter voelt! -Doloris

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Ruimtes die door de escher achtige afbeeldingen zo zijn vormgegeven dat niet duidelijk zal zijn dat er een ruimte naast zit of in het verlengde. Betovering, fascinatie, licht dit alles had tot een onvergetelijke ervaring geleid.

Maar dat is Doloris allemaal niet .
Op een rustige doordeweekse dag Doloris bezocht, dus geen last gehad van veel mensen in de kleine ruimtes. Dat was fijn.
lk omschrijf Doloris als een leuk indoor doolhof met klauter en klimwerk. Kunst, nee dat niet. Beetje decor bouw achtig en goedkoop ogende allegaar bij elkaar geplakt met lijm of soortgelijke uitdragerijen van vreemde voorwerpen.
We hebben ons zeker vermaakt, ca. 30/40 minuten maar ik had me er echt iets bijzonders bij voorgesteld. Zeker na berichtgeving in de krant en de ervaringen van andere bezoekers.

Datum van activiteit: september 2019
itsmedoloris, Front Office Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Hey 937chantb! Wat jammer dat jullie ervaring niet was zoals je had verwacht. We zijn wel blij dat jullie je alsnog vermaakt hebben in het doolhof! -Doloris

Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een belevenis! Zeer zeker de moeite waard! Ook de Rooftop is geweldig. We hadden een personeels uitje en er was niemand met een negatief puntje! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: september 2019

Hey casvandenb, wat een tof personeelsuitje moet je gehad hebben. Fijn dat niemand een negatief puntje had. We zien je graag nog een keer terug! -Doloris

Beoordeeld op 1 september 2019

Super toffe ervaring! Zeker de moeite waard!!!! En vergeet niet de rooftop te boeken. Vet leuke plek en lekker eten

Datum van activiteit: september 2019

Hey CvdW8! Bedankt voor je review. We zijn blij dat je een toffe ervaring hebt gehad in de Meta Maze! -Doloris