Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudig klein hotel, doch met vakkundig personeel. Het is gelegen in het centrum van de stad vlakbij het uitgaanscentrum waardoor er wel lawaai is, maar niet in die mate dat wij ervan wakker gelegen hebben. Ondanks de bescheiden prijs hadden we ook een ligbad. Hoewel het vrij warm was op onze kamer vind ik toch dat we een eerlijke, faire prijs betaald hebben.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juli 2018

De locatie is perfect, los in het centrum vlakbij café's, de 013, restaurants, de winkelstraat. Er is ook een parkeergarage vlakbij. De kamers zijn prima voor een kort verblijf, het ontbijt is dik in orde.

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 juni 2018

Dit hotel geboekt (met Carnaval) omdat het midden in het centrum van Tilburg ligt en dus een prima uitvalsbasis met deze dagen. Keurige kamers met uitzicht op de Heuvel. Badkamer is netjes en functioneel. Ook het ontbijt is prima. Personeel vriendelijk.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 februari 2017

Ivm bezoek van buitenlandse vrienden op advies dit hotel voor hun geboekt. Gelukkig maar voor 1 nacht want het was een ware hel. Tilburgse Kermis dus heel druk in het centrum van de stad. Het was net of de menigte in de kamer stond zoveel kabaal. Kamer was wel schoon maar zeer basic. Ontbijt was goed maar tevens heel basic.

Kamertip: Kamers aan achterzijde zijn deels gerenoveerd en hebben het minst last van het altijd in een centrum aanwezige geluid.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 januari 2017 via mobiele applicatie

Het zag er allemaal veel belovend uit. Perfecte locatie, kamer aan de achterkant. Voldoende ruimte en prima,schone, badkamer. Concert bezocht in 013 nog een biertje in een kroeg. En lekker slapen misschien volgende dag nog een bioscoopje pakken. MAAR WAT EEN NACHT!!!! blijkt het pand op zijn over minimale geluidsisolatie te beschikken. Met als gevolg het gevoel dat je op een dansvloer slaapt. Tot 4 uur een ramp.
Het ontbijt was echter weer prima, maar ik denk dat ze vanuit het personeel al niet meer vragen hoe je geslapen hebt.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden