29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er allemaal veel belovend uit. Perfecte locatie, kamer aan de achterkant. Voldoende ruimte en prima,schone, badkamer. Concert bezocht in 013 nog een biertje in een kroeg. En lekker slapen misschien volgende dag nog een bioscoopje pakken. MAAR WAT EEN NACHT!!!! blijkt het pand op zijn over minimale geluidsisolatie te beschikken. Met als gevolg het gevoel dat je op een dansvloer slaapt. Tot 4 uur een ramp.
Het ontbijt was echter weer prima, maar ik denk dat ze vanuit het personeel al niet meer vragen hoe je geslapen hebt.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
1 januari 2017 beoordeeld

€ 150 voor een kleine eenvoudige kamer met uitzicht op de muur van een kerk... voor die prijs verwacht ik meer. Deels gerenoveerd, deels afgeleefd hotel. Kamers vooraan lawaaierig wegens het nachtleven.
Hotel heeft geen parking dus betalende parking in de stad komt erbij. (wel met een korting van het hotel. Deels gerenoveerd, deels afgeleefd hotel.
Vriendelijk onthaal, ontbijt in orde. Permanent koffie en warme dranken beschikbaar in de ontbijtruimte.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het City Hotel is een net verzorgd hotel en vriendelijke mensen. De ligging is pal aan het uitgaanscentrum. Dit is erg leuk als je uitgaat maar houd er wel rekening dat er zeker wat contact geluiden zijn van een naast gelegen bar.
Wij waren er op een vrijdag avond. In de nacht was het pas vanaf 4uur in de ochtend stil genoeg om te kunnen slapen. Dit hadden we graag van te voren geweten. Wij hebben dus niet veel geslapen helaas.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
7 november 2016 beoordeeld

Eenvoudig hotel met goed ontbijt
kamer was niet heel groot maar wel mooi en schoon, we hadden een gezellig uitzicht op het plein de Heuvel.
Ideaal om in de stad uit te gaan, parking is dichtbij en in het hotel zijn uitrijkaarten met korting te koop. De receptie is 24uur open.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
28 juli 2016 beoordeeld

kleinschalig hotel met een vriendelijke receptie
de kamer was ietsje kleiner maar proper en verzorgd
de badkamer was ook ietsje minder ruim maar verzorgd en de benodigdheden waren aanwezig
de 2 persoonsbedden waren groot genoeg + stevig
het ontbijt was niet zo uitgebreid als in een luxe-hotel maar er was genoeg variatie
door werken aan hun gangbare parking moesten wij naar een andere parking uitwijden die ietsje verder lag en duurder was maar dat werd onmiddelijk gecompenseerd in het hotel
vanuit het hotel ben je in een 5-tal minuutjes te voet in het centrum

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner