Beoordeeld op 5 maart 2015

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum; dat is handig maar tegelijk ook een nadeel: het is vrij lang rumoerig door de kroegjes om de hoek. Mijn kamer lag op de eerste etage aan de straatzijde. Pas om half 2 (woensdagavond) werd het rustig buiten.

Personeel was niet al te vriendelijk.

Het bed was prima, de kamer niet al te groot maar aankleding was voldoende en redelijk schoon. Wel hadden de handdoeken al wat langer gelegen, die roken vrij muf.

Kamertip: Waarschijnlijk zijn de kamers op hogere verdiepingen rustiger dan op de 1e etage.
Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 november 2014

Geboekt voor een concert mee te pikken in de nabijgelegen 013, en daarna een stapje in de wereld te zetten in het Tilburgse uitgaansleven. Dit uitgaansleven start aan de deur van het hotel (kruipafstand ook wel genoemd).
Het hotel heeft geen eigen parkeergarage, maar er zijn op 5 minuten wandelen 3 (betalende) parkeergarages.
Een hotel gelegen in de uitgaansbuurt heeft natuurlijk als nadeel dat men last kan hebben van nachtlawaai.
Kamer was niet supergroot, maar voldoende voor mijn reisdoel. Bij het binnenkomen hing er een muffe geur, maar na de kamer even verlucht te hebben, was dit in orde. Propere badkamer.
Ontbijt was top. Keuze uit pistolets, brood, croissants, pannenkoekjes, koffiekoeken, verschillende soorten confituur en beleg. Keuze uit verschillende kranten.
Personeel was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 september 2014

1 nacht geslapen met 6 personen. Kamers basic maar netjes. Het hotel ligt in het uitgaanscentrum van Tilburg dus vanuit de kroeg ben je hink,stap, sprong in bed ! Beetje rumoerig wel, maar niet hinderlijk. Ontbijt is prima, broodjes werden steeds warm aangevuld. Eigenaar erg vriendelijk. Een aanrader voor een stedentripje Tilburg.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 23 juli 2014

Ik en mijn partner hebben 1 nacht gelogeerd in city hotel naar aanleiding van ons bezoek aan Tilburg kermis.
Het hotel heeft een perfect gelegen centrale plaats in de binnenstad van Tilburg.
Erg leuke ontvangst aan de receptie. Basic maar erg nette kamer.
Bij het ontbijt was er voldoende keuze tussen brood, ontbijtgranen, gekookt of gebakken ei, yoghurt, vers fruit etc...
Ook de mogelijk om voor 9,5€ Per dag te parkeren in de nabijgelegen parkeergarage is een grote plus!
Het CityHotel Tilburg is een echte aanrader wanneer je een bezoek aan de binnenstad van Tilburg plant. 1 minpunt: gebrek aan airco op de kamer. Wel een ventilator aanwezig maar deze maakte erg veel lawaai...

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 23 april 2013 via mobiele applicatie

Het hotel was uitstekend, in het uitgaanscentrum dus wel rumoerig 's avonds. Vlakbij theater 013. Kwamen er alleen 's ochtends achter dat de douche niet functioneerde, dus verplicht in bad. Naast het hotel een goeie Japanner.

Datum van verblijf: april 2013