“Super lekker en gezellig!”
Beoordeling van Zorba Food, Drinks & more

Zorba Food, Drinks & more
Een tafel reserveren
za 19-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 94 van 340 Restaurants in Tilburg
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader, gezellig vriendelijk en de eigenaressen weten wat klantvriendelijk zijn betekend! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

15 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij Zorba is geweldig, niets op aan te merken, heerlijk! Ze hebben ruime keuze voor iedereen wat wils en ook gerechten buiten de traditionele keuken. We hebben de serveerster een wijn uit laten kiezen en deze was ook heerlijk.

Echter vonden we de gerechten soms net aan de dure kant, maar dit mocht voor ons de pret niet drukken, aangezien de kwaliteit van het eten voortreffelijk was.

Verder was het personeel erg aardig en boden ze hulp aan bij het maken van een keuze voor het eten en de wijn. Wel hielden sommige personeelsleden (luidruchtig) pauze aan de bar. Het pauze houden zou beter ergens anders gebeuren.

Al bij al een top restaurant, alleen voor sommige gerechten een iets te hoge prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin gegeten. Leuke moderne Griek met een goede bediening en een prima kaart. Het eten is van een zeer goed niveau. Super vers en precies voldoende. Een prima Griekse wijn er bij gedronken.

Datum van bezoek: mei 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden wezen eten bij Zorba. Personeel prima. Lokatie prima. Inrichting ruim prima. Smaak van het eten prima. Sfeer ook erg goed.
Alleen wij moesten na het voorgerecht wel ontzettend lang wachten op het hoofdgerecht. Gyros moet toch snel op tafel kunnen komen. Begrijp zo wie zo niet waarom personeel je dan niet even zegt dat het wat langer gaat duren.
Toch komen we hier nog eens terug. In potentie een prima Grieks restaurant.

Datum van bezoek: april 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag liepen we langs dit restaurant en besloten er 's avonds te eten. We werden heel gastvrij ontvangen. Het restaurant was nog maar net geopend. De officiële opening was 11 april en daar werden we meteen voor uitgenodigd. Het eten was prima. Inktvisringen die heel naturel bereid waren, zalige garnalen als voorgerecht. En ook de hoofdgerechten waren prima. Zeer vriendelijke bediening, maar ze mogen wel iets scherper zijn. Ze hadden niet aldoor in de gaten dat gasten iets wilden. Maar ze hebben nog even om te oefenen. Zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Zorba Food, Drinks & more bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In Zorba Food, Drinks & more geweest? Deel je ervaringen!