KennethRUMES
Willebroek, België

De lat lag misschien net te hoog.

3,0 van 5 bollen14 apr 2024 beoordeeld
We leggen de lat natuurlijk hoog, na meer dan 25 Van Der Valk-hotels bezocht te hebben. Dit recente hotel stond hoog op ons verlanglijstje. Daarom koppelden we dit aan ons verblijf in de Beekse Bergen.

Jammer genoeg was de ervaring wat minder dan de verwachting. De kamer was mooi, men was wel het extra bed vergeten. Kan gebeuren en het werd wel correct rechtgezet door de dames van het onthaal.
Het bed was deels stuk (wieltje afgebroken) maar dat lieten we dan maar al.
Ook echt proper was het niet helemaal.
Het restaurant was zeker goed, maar om 21h moet je daar ook niet meer zitten want dan stofzuigen de personeelsleden je weg. Jammer ook dat het zwembad niet gecontroleerd wordt (er werd met ballen geworpen door een gezin) en dat de sauna deels niet werkte.
Ook de veelbelovende skybar was niet open.

Het ontbijt dan was goed, maar ook niet meer dan dat.

Voor een toch erg dure overnachting was onze ervaring eerder beperkt.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met familie
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 apr 2024
Hartelijk bedankt voor uw review

Wat jammer dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Bij deze biedt Hotel Tilburg zijn excuses aan. Ik ga uw opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Wij doen ons uiterste best om onze services te verbeteren.

• Algotels
    • Agoda.com
    6.4 km van Van der Valk Hotel Tilburg
    Meer hotels in Tilburg bekijken
    Beoordeeld op 11 maart 2024

De terugkeer was weer heel aangenaam. Vriendelijke ontvangst. Mooie en grote kamer. Heel vriendelijke en snelle bediening in de bar en in het restaurant. Leuke menukaart met prima smakende gerechten. Prima geslapen. Zeer verzorgd ontbijt (wat jammer dat ik vanwege mijn dieet geen worstenbroodjes meer mag) Dus ik heb maar weer geboekt voor augustus !!!

Datum van verblijf: maart 2024
    • Reistype: Reisde alleen
    Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2024

Bedankt voor je positieve waardering.

We vinden het erg prettig om te lezen dat alles naar wens is geweest.

We hopen u vaker te mogen ontvangen in Hotel Tilburg.

Beoordeeld op 10 maart 2024

We zijn hier komen logeren met de opening van het hotel in 2018 en viel wat tegen vooral organisatorisch (kinderziektes) en onafgewerkte ruimtes.
    Nu 6 jaren later zijn we hier voor de 2de maal tijdens ons weekendje te Tilburg.
    Begon al in mineur toen we een nogal ongeïnteresseerde en zakelijke receptiebediende ons aansprak. Zeer welkom voelden we ons niet.
    We kregen kamer 409 op het vierde verdiep. Zeer ruime kamer met alles erop en eraan. Prachtige badkamer met inloopdouche en ligbad. Alles was zeer netjes. Fantastische bedden en kussens. Grote flatscreen, ijskast, koffie -en theefaciliteiten.
    Wel 2 minpuntjes : geen water aanwezig op de kamer en de Nespresso was defect.
    Gelukkig is er een kleine selfservice in de inkomhall waar je van alles kan aanschaffen.
    Wat een mooi hotel is dit toch. Heel gezellig ingericht en zo super stil. We hebben geen gebruik gemaakt van de welness, wel even gaan kijken op de zevende verdieping en ziet er allemaal prima uit. Tijdens ons eerste bezoek waren deze ruimtes nog niet afgewerkt. Ook hebben we, na het lezen van de vele revues wijselijk gekozen om uit te eten in Tilburg zelf. Het ontbijt was wel van goede kwaliteit en de tafels werden deze keer op tijd afgeruimd.
    Ons tweede verblijf was heel wat positiever dan ons eerste bezoek en hierdoor komen we zeker nog eens terug naar dit hotel als we in de buurt zijn.
    Tips : een Nespresso machine wacht op een onderhoudsbeurt op kamer 409 (loopt niet goed door) en doe iets aan de vriendelijkheid van uw onthaalteam want zij zijn het eerste gezicht van een hotel. (incheck : vrijdag 08/03 rond 13u00)

Datum van verblijf: maart 2024
    Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wat leuk om te horen dat alles naar wens is geweest. Dit vinden wij erg leuk om te horen. Wij doen ons uiterste best om aan elke verwachting te voldoen.

We hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 1 maart 2024

Ik heb hier 1 nacht zakelijk geslapen, bij aankomst op mijn kamer was het toilet niet schoon...er zaten nog wat resten van de vorige gast in de pot....dit vind ik absoluut niet kunnen. Ik heb dit gemeld bij de receptie en het zou verholpen worden, ik ging lunchen met collega's en zo'n anderhalf uur later weer naar mijn kamer om mij om te kleden want ik moest die avond nog werken. Op mijn kamer aangekomen was mijn toilet nog steeds niet schoon....onbegrijpelijk. Wat we nog een afknapper vonden is het feit dat we terug komend van het werk om 23:00 uur nog wat wilden drinken...maar de bar werd gesloten.....even ontspannen na het werk in een gezellige bar was er dus niet bij...... Daarbij was er nog iets waar het hotel niets aan kon doen, maar om 5:00 uur in de ochtend stond er iemand op mijn deur bonken...en te schreeuwen....bijzonder publiek.
    Ontbijt was uitstekend.....

Datum van verblijf: februari 2024
    • Reistype: Reisde voor zaken

Hartelijk bedankt voor uw review

Beoordeeld op 19 februari 2024

De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Zoals we al eerder in Valk-hotels hebben opgemerkt, was het bad niet proper : er was een vuile rand ter hoogte van de waterlijn. Het eten is ok, maar zoals bij alle hotels merk je de invloed van de coronaperiode : je krijgt minder waar voor je geld. Het zwembad is erg klein en er mag wel wat toezicht zijn. In het zwembad zat een koppel met een klein kind dat al een half uur aan het huilen was. Toen een vrouw hierover een opmerking maakte tegen haar eigen kind, begon de vader van het kind de vrouw uit te schelden. De wellness is een plaats waar je blijkbaar beter wegblijft.

Datum van verblijf: april 2023
    Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is geweldig om te horen dat de kamers ruim en mooi ingericht zijn.

Het is begrijpelijk dat de coronaperiode zijn tol kan eisen op de kwaliteit en kwantiteit van dienstverlening, maar we streven er altijd naar om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden.

Het spijt ons ook te horen dat de wellness niet aan je verwachtingen voldeed.

We waarderen je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je beter van dienst te zijn.

Duty manager | Van der Valk Hotel Tilburg

Beoordeeld op 3 december 2023

We kwamen heel enthousiast aan. Op de kamer merkte ik dat de nachtlampjes naast het bed niet werkte (in kamer 309). Dit alleen is voor mij niet zo een groot probleem. Echter bij het restaurant werd alles nog vele malen erger. We hadden een bediende die volgens mij net nieuw was/is. Haar naam is Sara. Dit merkte ik al aan de manier waarop ze de messen neer legde. Ze gaf ons de menukaart voor het eten, maar geen drankkaart. Mijn partner wilde graag een wodka lemon. Dus vroeg ik aan Sara of ze dit hadden. Ze ging dit nakijken en vertelde me dat ze dat niet hadden en kwam daarna pas met de drankkaart. Hierna kwamen onze voorgerechten eerder dan de aperitief. Mijn partner vond de kalfswang niet zo lekker dus onderling hebben we gewisseld. Sara vroeg ons bij het opnemen van de bestelling of mijn partner zijn vlees medium of rare wilde. Ik antwoordde haar “goed doorbakken” hij houd niet van dat rode. Toen het hoofdgerecht kwam was het vlees rood. Door deze teleurstelling had mijn partner sowieso geen honger meer. Ik heb Sara hier nog op gewezen en zei vertelde me dat ze het wel correct had doorgegeven aan de chef. Vanwege ik een 3gangen arrangements voucher voor 2personen had zat er eigenlijk nog een dessert bij. Alleen door de omstandigheden hadden zowel mijn partner als ik hier geen zin meer in en vroegen wij de rekening. Ik gaf de voucher aan Sara en zei kwam terug om mij te vertellen dat doordat ik geen dessert had genomen de voucher niet geldig meer is. Al een geluk dat haar meer ervaren collega dit hoorde en mij kwam vertellen dat ik ook de gebakjes van de koffie of thee mee naar mijn kamer kon nemen als zogezegde dessert.
    Voor een 4sterren Hotel is dit te belachelijk voor woorden. Sara heeft lang bruin gekruld haar, succes als ze je komt bedienen!

Datum van verblijf: december 2023
    Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2023

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons van feedback te voorzien.

Onze excuses dat u niet de gewenste service heeft gekregen die u van ons mocht verwachten.

Doormiddel van uw opmerkingen laat u merken dat ons inwerkproces nog beter kan wat betreft nieuwe medewerkers. Wij doen hier dan ook erg ons best in.

We vinden het jammer dat u het nodig vond een nieuwe jonge onervaren collega op deze manier op een online platform te benoemen.
    We hadden het graag met u besproken op de avond zelf, dan konden we kijken naar een oplossing.

Wij hopen u dan ook in de toekomst weer te mogen ontvangen en u positief te kunnen verrassen.