Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
464andreb
Bedum, Nederland

Mooi Hotel, mooie kamers....maarrrrr?

2,0 van 5 bollen1 mrt 2024 beoordeeld
Ik heb hier 1 nacht zakelijk geslapen, bij aankomst op mijn kamer was het toilet niet schoon...er zaten nog wat resten van de vorige gast in de pot....dit vind ik absoluut niet kunnen. Ik heb dit gemeld bij de receptie en het zou verholpen worden, ik ging lunchen met collega's en zo'n anderhalf uur later weer naar mijn kamer om mij om te kleden want ik moest die avond nog werken. Op mijn kamer aangekomen was mijn toilet nog steeds niet schoon....onbegrijpelijk. Wat we nog een afknapper vonden is het feit dat we terug komend van het werk om 23:00 uur nog wat wilden drinken...maar de bar werd gesloten.....even ontspannen na het werk in een gezellige bar was er dus niet bij...... Daarbij was er nog iets waar het hotel niets aan kon doen, maar om 5:00 uur in de ochtend stond er iemand op mijn deur bonken...en te schreeuwen....bijzonder publiek.
Ontbijt was uitstekend.....
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor uw review

Wat jammer dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Bij deze biedt Hotel Tilburg zijn excuses aan. Ik ga uw opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Wij doen ons uiterste best om onze services te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Kate
Duty Manager | Van der Valk Hotel Tilburg

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
3.1 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Restaurant
4.2 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Gratis wifi
Gratis parkeren
2.7 km van Van der Valk Hotel Tilburg
6.4 km van Van der Valk Hotel Tilburg
2.1 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Gratis wifi
1.3 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Gratis wifi
Gratis parkeren
5.6 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Gratis wifi
Gratis parkeren
3.3 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Gratis wifi
Gratis parkeren
2.7 km van Van der Valk Hotel Tilburg
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Tilburg bekijken
Beoordelingen (303)
Beoordelingen filteren
303 resultaten
Waardering van reizigers
106
83
51
33
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
106
83
51
33
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 303 beoordelingen
Beoordeeld op 19 februari 2024

De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Zoals we al eerder in Valk-hotels hebben opgemerkt, was het bad niet proper : er was een vuile rand ter hoogte van de waterlijn. Het eten is ok, maar zoals bij alle hotels merk je de invloed van de coronaperiode : je krijgt minder waar voor je geld. Het zwembad is erg klein en er mag wel wat toezicht zijn. In het zwembad zat een koppel met een klein kind dat al een half uur aan het huilen was. Toen een vrouw hierover een opmerking maakte tegen haar eigen kind, begon de vader van het kind de vrouw uit te schelden. De wellness is een plaats waar je blijkbaar beter wegblijft.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank 567reiziger
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is geweldig om te horen dat de kamers ruim en mooi ingericht zijn.

Het is begrijpelijk dat de coronaperiode zijn tol kan eisen op de kwaliteit en kwantiteit van dienstverlening, maar we streven er altijd naar om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden.

Het spijt ons ook te horen dat de wellness niet aan je verwachtingen voldeed.

We waarderen je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
Kate
Duty manager | Van der Valk Hotel Tilburg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2023

We kwamen heel enthousiast aan. Op de kamer merkte ik dat de nachtlampjes naast het bed niet werkte (in kamer 309). Dit alleen is voor mij niet zo een groot probleem. Echter bij het restaurant werd alles nog vele malen erger. We hadden een bediende die volgens mij net nieuw was/is. Haar naam is Sara. Dit merkte ik al aan de manier waarop ze de messen neer legde. Ze gaf ons de menukaart voor het eten, maar geen drankkaart. Mijn partner wilde graag een wodka lemon. Dus vroeg ik aan Sara of ze dit hadden. Ze ging dit nakijken en vertelde me dat ze dat niet hadden en kwam daarna pas met de drankkaart. Hierna kwamen onze voorgerechten eerder dan de aperitief. Mijn partner vond de kalfswang niet zo lekker dus onderling hebben we gewisseld. Sara vroeg ons bij het opnemen van de bestelling of mijn partner zijn vlees medium of rare wilde. Ik antwoordde haar “goed doorbakken” hij houd niet van dat rode. Toen het hoofdgerecht kwam was het vlees rood. Door deze teleurstelling had mijn partner sowieso geen honger meer. Ik heb Sara hier nog op gewezen en zei vertelde me dat ze het wel correct had doorgegeven aan de chef. Vanwege ik een 3gangen arrangements voucher voor 2personen had zat er eigenlijk nog een dessert bij. Alleen door de omstandigheden hadden zowel mijn partner als ik hier geen zin meer in en vroegen wij de rekening. Ik gaf de voucher aan Sara en zei kwam terug om mij te vertellen dat doordat ik geen dessert had genomen de voucher niet geldig meer is. Al een geluk dat haar meer ervaren collega dit hoorde en mij kwam vertellen dat ik ook de gebakjes van de koffie of thee mee naar mijn kamer kon nemen als zogezegde dessert.
Voor een 4sterren Hotel is dit te belachelijk voor woorden. Sara heeft lang bruin gekruld haar, succes als ze je komt bedienen!

Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Safari46079683757
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2023

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons van feedback te voorzien.

Onze excuses dat u niet de gewenste service heeft gekregen die u van ons mocht verwachten.

Doormiddel van uw opmerkingen laat u merken dat ons inwerkproces nog beter kan wat betreft nieuwe medewerkers. Wij doen hier dan ook erg ons best in.

We vinden het jammer dat u het nodig vond een nieuwe jonge onervaren collega op deze manier op een online platform te benoemen.
We hadden het graag met u besproken op de avond zelf, dan konden we kijken naar een oplossing.

Wij hopen u dan ook in de toekomst weer te mogen ontvangen en u positief te kunnen verrassen.

Met vriendelijke groet,
Kate
Duty Manager | Van der Valk Hotel Tilburg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 november 2023 via mobiele applicatie

Walgelijk geldbeluste kerstconcept.
Enkele jaren geleden hadden we zo'n goede ervaringen bij Wegrestaurant Gilze Rijen. Daar kon je tijdens de kerst telkens a la carte kiezen uit smakelijke gerechtjes. . Maar helaas die is weg, dus dan maar Tilburg geprobeerd. Totaal niet te vergelijken! Hier voor 72,50 pp een massaal eenvoudig buffet diner (met standaard drankjes) in een eetfabriek. En dat met kerst?!!?! Verschrikkelijk. Om zoveel mogelijk mensen kwijt te kunnen en uit te melken was het opgezet in meerdere sessies. Maar zelfs dat was niet genoeg. Toen onze sessie aan de beurt zat blijkbaar het restaurant vol. We werden in een soort felbelicht vergaderzaal gepropt met vele anderen. Totaal geen charme/en sfeerloos. Vervolgens konden we in een overdruk zaaltje telkens ons eten opscheppen . Er werd ook vlees en zalm klaargemaakt op bestelling, maar die rijen waren enorm.
De rest erg eenvoudig :spagetti, gehaktballetjes, frietjes etc. Ja er was ook soms ergens gerookte zalm en sushi te vinden (als het was aangevuld). Maar die sushi leek zo uit de supermarkt te komen.. zelfs de tubetjes sojasaus. Zeer weinig keuze en smaakte niet. Wij waren me ons gezin 507,50 kwijt (7 pers). Die moest je overigens vooruitbetalen en je kon niet anuleren. Het was me niet eens 200 euro waard. Het was allemaal zo verschrikkelijk dat we in januari al bij een echt restaurant reserveerde. Want dit willen we nooit meer mee maken!!!!!

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank avis001
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 november 2023 via mobiele applicatie

Weer eens terug in dit hotel/restaurant en met een bekende wederom genoten van een heerlijk diner aangevuld met lekkere drankjes en dat alles geserveerd door de zeer klantvriendelijke Pieter van den Broek. Hier zullen we terug blijven komen.

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 66Marcel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wat leuk dat u een bezoek heeft gebracht aan ons restaurant. We zijn erg blij om te lezen dat uw bezoek naar wens is geweest.

We hopen u vaker te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Kate
Duty Manager | Van der Valk Hotel Tilburg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2023

1,5 uur moeten wachten op lunchgerecht. Eerste deel kwam wel, de soep. De rest kwam niet. Geen excuses niets. De factuur was ook nog eens te hoog. Uiteindelijk na 15 minuten kwam de oplossing. We hoeven alleen de drank te betalen. Jammer dat zij zelf geen excuses aanbieden en een te hoge factuur brengen. Erg jammer Van Der Valk Tilburg. Iets meer service en je menselijke kant laten zien kan geen kwaad. Niet eerder meegemaakt gelukkig elders. Gr Ruud

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank R V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken