Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 176
PricelineUS$ 187
Hotels.comUS$ 176
TravelocityUS$ 176
Orbitz.comUS$ 176
TripadvisorUS$ 176
Beoordeeld op 16 augustus 2022

We hadden een cadeaubon nodig voor een 60 jarig huwelijk.
We waren door Vd valk Eindhoven doorverwezen naar Tilburg voor een restaurant cadeaucard, in Eindhoven hadden ze deze niet en zij hadden voor ons naar Tilburg gebeld of deze daar wel verkrijgbaar was, in Tilburg bevestigden ze dit en zijn wij vanuit Eindhoven maar naar Tilburg gereden om deze op te halen, daar aangekomen werd ons verteld dat ze die in Tilburg dus ook niet hadden. De manager kwam erbij en ipv ons een drankje aan te bieden voor de fout die ze in Tilburg gemaakt hadden, waardoor wij dus voor niks naar Tilburg waren gereden, liet ze doorschemeren dat het onze fout was dat we de bon niet online gekocht hadden zodat we hem wel op tijd hadden ontvangen maar omdat het om een hoog bedrag ging, wilde ik de bonnen liever zelf halen.
Hele slechte klantenservice daar!

Beoordeeld op 15 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prima ervaring in dit hotel. Mooie kamer/slaapkamer en voorzien van alle gemakken. Schoon en goede bedden al verschuiven de top matrassen wel snel. Wij zaten in kmr 202 (minder valide) waarbij opviel dat de schuifdeur erg zwaar te verplaatsen is als je privacy wilt omdat de toilet in de badkamer zit. Dit is het enige minpuntje. In de welness is het echt een aanrader om slippers te dragen in de Finse sauna of dat er houten vlonders moet komen aangezien de tegels te heet worden en veel mensen hun voetzolen zowat verbrandden. Hou er rekening mee dat er weinig mogelijkheden zijn om te zwemmen in het weekend aangezien gezinnen met kinderen het over nemen, wat begrijpelijk is. Voor ons een reden om beter door de weeks (niet in vakanties), dan in het weekend te boeken. Maar verder is.het een mooi hotel wat zeker de moeite waard is!

Kamertip: Als je van de welness en rust wilt genieten, kun je beter niet een kamer boeken in het weekend of in de vakanties maar door de weeks.
Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Alles was perfect schoon ruim lekkere airco goede tv heerlijk bed lieve mensen en lekker eten wij hebben genoten we waren met zijn drieën en kregen kamer 302 niets was kapot alles was aanwezig heerlijke regen douche
En fantastisch met de mobile key de kamer openen top

Kamertip: Gewoon doen
Beoordeeld op 10 augustus 2022 via mobiele applicatie

De bediening bij Van der Val Exclusief Tilburg komt met een glimlach: vriendelijk en snel. Onze Grüner Veltliner was heerlijk. Het kaasplankje, de tawny port en mijn Chivas Regal 12 yo mooi gecombineerd. De 2 sliptongetjes kwamen soepel van hun graat af en waren goed klaargemaakt. Nu nog de schnitzel. Deze was verre van krokant en miste smaak. De buitendeuren naar het terras moesten openblijven zodat we flink op de tocht zaten. “Helaas, de deuren mogen niet dicht”.
Toch probeer ik het binnenkort weer.

Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Hotelkamer niet schoon, toilet in de lobby heel erg vies! De terrasbediening ronduit slecht. Bedienend personeel in het restaurant erg druk met elkaar maar niet met de gasten tijdens het ontbijt. Skybar niet open, maar wordt ook niet verteld, en personeel vraagt niet naar de ervaringen bij het uitchecken. Het enige personeelslid wat wel vriendelijk, dienstverlenend en behulpzaam was werkt in de brasserie van het hotel. Echter ging de brasserie pas om 16.00 uur in de middag open. Geen aanrader, zeker niet voor de prijs van de kamers, €174,- voor de overnachting en 2 personen ontbijt is duur betaald.

Datum van verblijf: juli 2022