Vio.com
Hotels.comUS$ 177
PricelineUS$ 189
TravelocityUS$ 177
Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Alles was perfect schoon ruim lekkere airco goede tv heerlijk bed lieve mensen en lekker eten wij hebben genoten we waren met zijn drieën en kregen kamer 302 niets was kapot alles was aanwezig heerlijke regen douche
En fantastisch met de mobile key de kamer openen top

Kamertip: Gewoon doen
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 10 augustus 2022 via mobiele applicatie

De bediening bij Van der Val Exclusief Tilburg komt met een glimlach: vriendelijk en snel. Onze Grüner Veltliner was heerlijk. Het kaasplankje, de tawny port en mijn Chivas Regal 12 yo mooi gecombineerd. De 2 sliptongetjes kwamen soepel van hun graat af en waren goed klaargemaakt. Nu nog de schnitzel. Deze was verre van krokant en miste smaak. De buitendeuren naar het terras moesten openblijven zodat we flink op de tocht zaten. “Helaas, de deuren mogen niet dicht”.
Toch probeer ik het binnenkort weer.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Hotelkamer niet schoon, toilet in de lobby heel erg vies! De terrasbediening ronduit slecht. Bedienend personeel in het restaurant erg druk met elkaar maar niet met de gasten tijdens het ontbijt. Skybar niet open, maar wordt ook niet verteld, en personeel vraagt niet naar de ervaringen bij het uitchecken. Het enige personeelslid wat wel vriendelijk, dienstverlenend en behulpzaam was werkt in de brasserie van het hotel. Echter ging de brasserie pas om 16.00 uur in de middag open. Geen aanrader, zeker niet voor de prijs van de kamers, €174,- voor de overnachting en 2 personen ontbijt is duur betaald.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Jammer dat je niet minder punten kan geven, want hadden voor mijn verjaardag brunch besproken, aan de telefoon duidelijk doorgegeven welke dag en we.kregen de keuze uit 2 tijden. Bij aankomst bleek.dat op het moment van bellen al bekend was dat er helmaal geen brunch was. We konden wel.wat broodjes los van de kaart bestellen. Wij hadden het helemaal niet begrepen en het was onze schuld. Naderhand was het dat ze ons misschien vergeten waren te informeren. Is de laatse keer dat ik daar in Tilburg bij van der valk geweest ben. Niet eens een normaal antwoord gekregen daar aan de balie na bijna drie kwartier rijden. Mij zullen ze niet snel meer zien daar , echt waardeloos om zo op je verjaardag behandeld en weggestuurd te worden. Ze moeten zich flink schamen daar wat betreft klantvriendelijkheid en qua plannen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 11 juli 2022

We hebben gebruik gemaakt van de mindervalidekamer, mijn echtgenote maakt gebruik van een rolstoel. Badkamer was perfect . Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, echt om een paar dagen van te genioeten

Datum van verblijf: augustus 2021