Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Booking.com
Agoda.com
US$ 180
Aanbieding bekijken
Hotels.com
eDreams
ZenHotels.comUS$ 199
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (271)
Beoordelingen filteren
271 resultaten
Waardering van reizigers
96
75
47
28
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
96
75
47
28
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
14 - 19 van 271 beoordelingen
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Hotelkamer niet schoon, toilet in de lobby heel erg vies! De terrasbediening ronduit slecht. Bedienend personeel in het restaurant erg druk met elkaar maar niet met de gasten tijdens het ontbijt. Skybar niet open, maar wordt ook niet verteld, en personeel vraagt niet naar de ervaringen bij het uitchecken. Het enige personeelslid wat wel vriendelijk, dienstverlenend en behulpzaam was werkt in de brasserie van het hotel. Echter ging de brasserie pas om 16.00 uur in de middag open. Geen aanrader, zeker niet voor de prijs van de kamers, €174,- voor de overnachting en 2 personen ontbijt is duur betaald.

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank mirandad9562019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Jammer dat je niet minder punten kan geven, want hadden voor mijn verjaardag brunch besproken, aan de telefoon duidelijk doorgegeven welke dag en we.kregen de keuze uit 2 tijden. Bij aankomst bleek.dat op het moment van bellen al bekend was dat er helmaal geen brunch was. We konden wel.wat broodjes los van de kaart bestellen. Wij hadden het helemaal niet begrepen en het was onze schuld. Naderhand was het dat ze ons misschien vergeten waren te informeren. Is de laatse keer dat ik daar in Tilburg bij van der valk geweest ben. Niet eens een normaal antwoord gekregen daar aan de balie na bijna drie kwartier rijden. Mij zullen ze niet snel meer zien daar , echt waardeloos om zo op je verjaardag behandeld en weggestuurd te worden. Ze moeten zich flink schamen daar wat betreft klantvriendelijkheid en qua plannen.

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Erikvdkuip
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 juli 2022

We hebben gebruik gemaakt van de mindervalidekamer, mijn echtgenote maakt gebruik van een rolstoel. Badkamer was perfect . Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, echt om een paar dagen van te genioeten

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank S6433TBfrankc
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 mei 2022

Geweldige kamer. Geluid van de A58 blijft buiten. Geluid van mensen op de gang, en bonzen op deuren bij bekenden hoor je wel heel goed. Deur heeft grote kier aan de onderkant.
Melding gemaakt van al drie dagen slechts 1 kopje beschikbaar voor de koffie faciliteiten: werd beantwoord met mag je zelf meenemen van beneden uit restaurant. Even later bleek wc rol ook niet aangevuld. Ook maar zelf regelen dan? Beetje jammer. Gevraagd naar minder dik (25 cm dik) hoofdkussen bij receptie. Was er niet. Bij uitchecken zegt de receptioniste: o, die liggen in de kast. Er was helemaal geen kast! O nee, niet op alle kamers. (We hadden een comfort kamer)
Gegeten in restaurant en dat was echt prima. Lekker en mooi geserveerd, en goede vlotte bediening. Ontbijt snel druk rond 09.00 uur, koffie wordt dan wachten. Staat ook aangekondigd. Dus ga op tijd eten is het advies. We vonden het verder een aangenaam hotel. Lounge prettig. Skybar was steeds voor privé event afgesloten. Jammer, maar dat kan. Maar we komen vast nog vaker hier.

Datum van verblijf: mei 2022
Bedank Mathilde D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 april 2022

De brunch in Van der Valk hotel Tilburg is ons zeer goed bevallen. De ontvangst is netjes, je moet wel vooraf betalen maar dat is geen probleem. Voor 35 euro incl. bubbels, frisdranken, koffie thee, bier en wijn is de prijs schappelijk.
De tafels staan ruim opgesteld, de bediening is vriendelijk en de lege borden worden regelmatig opgehaald. Het aanbod met eten is enorm en divers; wraps, pancakes, broodjes, sandwiches, pokebowls, vier soorten vlees en vis die vers worden bereidt, daarnaast bami, nasi, frites, gratine en groentes. Ook het toetjes buffet is zeer uitgebreid. Alles was goed van smaak en werd indien nodig aangevuld. Zeker voor herhaling vatbaar en met tieners ideaal, die kunnen blijven opscheppen.

Datum van verblijf: april 2022
Bedank JoostB240
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken