Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 177
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 190
Hotels.comUS$ 190
TravelocityUS$ 190
PricelineUS$ 189
Vio.comUS$ 189
eDreamsUS$ 177
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (272)
Beoordelingen filteren
272 resultaten
Waardering van reizigers
96
75
47
28
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
96
75
47
28
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
16 - 21 van 272 beoordelingen
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Jammer dat je niet minder punten kan geven, want hadden voor mijn verjaardag brunch besproken, aan de telefoon duidelijk doorgegeven welke dag en we.kregen de keuze uit 2 tijden. Bij aankomst bleek.dat op het moment van bellen al bekend was dat er helmaal geen brunch was. We konden wel.wat broodjes los van de kaart bestellen. Wij hadden het helemaal niet begrepen en het was onze schuld. Naderhand was het dat ze ons misschien vergeten waren te informeren. Is de laatse keer dat ik daar in Tilburg bij van der valk geweest ben. Niet eens een normaal antwoord gekregen daar aan de balie na bijna drie kwartier rijden. Mij zullen ze niet snel meer zien daar , echt waardeloos om zo op je verjaardag behandeld en weggestuurd te worden. Ze moeten zich flink schamen daar wat betreft klantvriendelijkheid en qua plannen.

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Erikvdkuip
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 juli 2022

We hebben gebruik gemaakt van de mindervalidekamer, mijn echtgenote maakt gebruik van een rolstoel. Badkamer was perfect . Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, echt om een paar dagen van te genioeten

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank S6433TBfrankc
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 mei 2022

Geweldige kamer. Geluid van de A58 blijft buiten. Geluid van mensen op de gang, en bonzen op deuren bij bekenden hoor je wel heel goed. Deur heeft grote kier aan de onderkant.
Melding gemaakt van al drie dagen slechts 1 kopje beschikbaar voor de koffie faciliteiten: werd beantwoord met mag je zelf meenemen van beneden uit restaurant. Even later bleek wc rol ook niet aangevuld. Ook maar zelf regelen dan? Beetje jammer. Gevraagd naar minder dik (25 cm dik) hoofdkussen bij receptie. Was er niet. Bij uitchecken zegt de receptioniste: o, die liggen in de kast. Er was helemaal geen kast! O nee, niet op alle kamers. (We hadden een comfort kamer)
Gegeten in restaurant en dat was echt prima. Lekker en mooi geserveerd, en goede vlotte bediening. Ontbijt snel druk rond 09.00 uur, koffie wordt dan wachten. Staat ook aangekondigd. Dus ga op tijd eten is het advies. We vonden het verder een aangenaam hotel. Lounge prettig. Skybar was steeds voor privé event afgesloten. Jammer, maar dat kan. Maar we komen vast nog vaker hier.

Datum van verblijf: mei 2022
Bedank Mathilde D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 april 2022

De brunch in Van der Valk hotel Tilburg is ons zeer goed bevallen. De ontvangst is netjes, je moet wel vooraf betalen maar dat is geen probleem. Voor 35 euro incl. bubbels, frisdranken, koffie thee, bier en wijn is de prijs schappelijk.
De tafels staan ruim opgesteld, de bediening is vriendelijk en de lege borden worden regelmatig opgehaald. Het aanbod met eten is enorm en divers; wraps, pancakes, broodjes, sandwiches, pokebowls, vier soorten vlees en vis die vers worden bereidt, daarnaast bami, nasi, frites, gratine en groentes. Ook het toetjes buffet is zeer uitgebreid. Alles was goed van smaak en werd indien nodig aangevuld. Zeker voor herhaling vatbaar en met tieners ideaal, die kunnen blijven opscheppen.

Datum van verblijf: april 2022
Bedank JoostB240
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 maart 2022

Vandaag waren wij in de buurt in de regio Tilburg en besloten te lachen bij van der Valk waar we over het algemeen goede ervaringen mee hebben en komen ook regelmatig bij van der Valk meestal in de regio Zuid Holland. Wij moesten ons bij de balie in het restaurant melden en mochten zelf een tafel kiezen. Het duurde zeker een kwartier dat er iemand kwam vragen of wij al geholpen waren. En kregen een lunch kaart. Weer lang wachten dat er iemand kwam om de lunch op te nemen. Lunch was er snel en na genoten te hebben kwam er wel snel een dame die alles weer weghaalde en vroeg of alles naar wens was en weg was ze. Na lang wachten zeker 20 min zagen wij weer iemand voorbij lopen en gaven aan dat wij nog wat wilde bestellen. Mijn vrouw een cappuccino en ik een sorbet. Sorbet kwamen ze brengen maar geen lepel. Weer was de dame verdwenen. Na 5 min wachten zag ik weer iemand lopen en gaf aan dat een lepel handig was om mijn sorbet te eten. Tja zij ze en kwam terug met een soeplepel geen dessert lepel. Ze wilde weer snel weglopen en gaf nog eens aan dat wij ook een cappuccino besteld hadden tja zij ze. Uiteindelijk kwam de cappuccino en 2 tellen later kwamen ze ook nog met een expresso die wij niet besteld hadden. Eten was prima maar voor een 4 sterren Hotel is de kwaliteit van het restaurant personeel dik onder de maat Voor een vier sterren weet ik wel betere restaurants met een veel betere kwalitatief betere bediening.

Datum van verblijf: maart 2022
    • Locatie
    • Service
Bedank ottoz253
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken