2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 209
TravelocityUS$ 209
Orbitz.comUS$ 209
FindHotelUS$ 241
Trip.comUS$ 241
TripadvisorUS$ 209
Beoordeeld op 13 maart 2022

Vandaag waren wij in de buurt in de regio Tilburg en besloten te lachen bij van der Valk waar we over het algemeen goede ervaringen mee hebben en komen ook regelmatig bij van der Valk meestal in de regio Zuid Holland. Wij moesten ons bij de balie in het restaurant melden en mochten zelf een tafel kiezen. Het duurde zeker een kwartier dat er iemand kwam vragen of wij al geholpen waren. En kregen een lunch kaart. Weer lang wachten dat er iemand kwam om de lunch op te nemen. Lunch was er snel en na genoten te hebben kwam er wel snel een dame die alles weer weghaalde en vroeg of alles naar wens was en weg was ze. Na lang wachten zeker 20 min zagen wij weer iemand voorbij lopen en gaven aan dat wij nog wat wilde bestellen. Mijn vrouw een cappuccino en ik een sorbet. Sorbet kwamen ze brengen maar geen lepel. Weer was de dame verdwenen. Na 5 min wachten zag ik weer iemand lopen en gaf aan dat een lepel handig was om mijn sorbet te eten. Tja zij ze en kwam terug met een soeplepel geen dessert lepel. Ze wilde weer snel weglopen en gaf nog eens aan dat wij ook een cappuccino besteld hadden tja zij ze. Uiteindelijk kwam de cappuccino en 2 tellen later kwamen ze ook nog met een expresso die wij niet besteld hadden. Eten was prima maar voor een 4 sterren Hotel is de kwaliteit van het restaurant personeel dik onder de maat Voor een vier sterren weet ik wel betere restaurants met een veel betere kwalitatief betere bediening.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Super mooi en verzorgt gebouw. Leuke sfeer en zeer vriendelijk personeel.

Erg fijn en knus om als bedrijf daar een meeting te hebben. Verder is het eten en drinken ook erg lekker!

S avonds zijn we blijven eten. Genoeg keus en goeie producten.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 december 2021 via mobiele applicatie

Het nachtje in de deluxe wellness kamer was heerlijk! Lekker genoten van de ruime badkamer en het grote bed. Niks op aan te merken, alleen het ontbijt op de kamer was karig en het personeel mag iets vriendelijker. Op de tv zat geen Netflix of Videoland, dat was voor ons een minpuntje. Verder heerlijk verblijf gehad in dit hotel.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 12 december 2021

Het hotel ziet er prachtig uit. Alles is ruim opgezet en mooi ontworpen. De kamer was ruim en schoon en heel mooi ingericht. De bedden schoon en comfortabel. Schitterende badkamer. Ijskastje was koel. Ruime tafel en genoeg stopcontacten. Mooi uitzicht. Gemakkelijk parkeren. Goed bereikbaar aan de rand van de stad. Het ontbijt had veel keus aan alles en de kwaliteit was top. Op zich is € 15 pp voor een ontbijt veel geld, per kamer zou dat bedrag wel acceptabeler zijn. Wij konden profiteren van een black friday aanbieding.

De stoel aan de tafel is voor mensen die niet zo lang zijn niet erg comfortabel. Het zou ook wel handig zijn als er 2 stoelen zouden zijn. De kamer is ruim genoeg ervoor. Ook een koffietafel bij de prettige fauteuils zou handig zijn. Het gebruik van vloerbedekking in hotels bevreemdt me altijd. Wordt ook in dit hotel gebruikt, maar kijkend naar de foto’s niet overal geloof ik.

Iemand had al eerder opgemerkt dat de Van der Valk met de nieuwe hotels een nieuwe standaard zet en dat konderschrijven we.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Toen we in het hotel waren aangekomen en bij de receptie een kamer toegewezen gekregen bleek dat de kamer op dat moment werd schoongemaakt dus konden we de kamer niet in. Terug naar de receptie nieuwe kamer toegewezen gekregen. De kamer zag er schoon en netjes uit, op het beddengoed lagen haren wat wel erg vies was. In het zwembad lagen geen handdoeken waardoor wij in onze badkleding naar de receptie moesten om handdoeken te halen. S’morgens 2 koffie gehaald waarbij het personeel zeer onvriendelijk handelde omdat ik mijn QR code niet bij me had. Kortom zeer slechte ervaring met dit hotel, en zal dit zeker niet nog een keer boeken.

Datum van verblijf: november 2021