16 augustus 2018 beoordeeld

Groot zakelijk hotel. Nog niet helemaal klaar, maar daar waren wij van op de hoogte. Beetje kaal nog en ongezellig. In het restaurant gaat nog eens iets mis, maar het vriendelijke personeel doet er veel aan om het goed te maken. Keurige kamers, hoog, schoon en goed. Niets aan te merken op het ontbijt.

14 augustus 2018 beoordeeld

Aan het eind van onze vakantie hier in Nederland op de terugweg gegeten bij van der Valk. De entree van dit hotel is erg fraai. Ook het restaurant. Wij hebben hier uitstekend gedineerd in eenn prima sfeer.

13 augustus 2018 beoordeeld

Wij zijn echt Belgische fans van de Van Der Valk hotels over heel Nederland. Daar we wisten dat er een nieuw hotel open was gegaan in mei 2018, boekten wij een weekendje Tilburg in dit splinternieuw "exclusief " hotel.
Zoals gewoonlijk hebben ze weer een pareltje neergezet met een wat te "enthousiaste" binnenhuisarchitect. Niet echt onze stijl, een mix van wat er waarschijnlijk hip is op de markt tegenwoordig. Maar over smaak en kleuren valt er niet te twisten.Wat ons wel stoort over het hele hotel zijn de alom tegenwoordige spiegels, overal waar je gaat, zit of staat, kom je spiegels tegen. De kamers zitten er ook vol van !!
Wij kregen kamer 624 toegewezen op het zesde verdiep. Super modern met een hoog uitzicht op de autosnelweg. Alle luxe is aanwezig (koffie, thee, water, kluis, minibar, wifi, airco, ..... Fantastisch bedden zoals gewoonlijk en een badkamer om "U" tegen te zeggen. Allemaal top (uitgezonderd de 6 spiegels !!!). Een echt spiegelpaleis.
Jammer dat het zwembad en de skybar nog niet waren afgewerkt. Waren wel toegankelijk om te bezichtigen, wat ik op zich wel heel gevaarlijk vond om mensen toe te laten op een werf !! Waarom deze negatieve score dan ? Wel dit is grotendeels te maken met heel wat opmerkingen die we hebben ondervonden tijdens ons verblijf.
Gebouw en kamers zijn fantastisch maar er is een acuut personeel tekort. We zijn blijven dineren in het hotel. De baliebediende (zaalverantwoordelijke?) van het restaurant was niet vriendelijk en wees ons met een vlug handgebaar een vrije tafel aan. Het duurde dan 25 minuten voor een man in maatpak onze bestelling kwam opnemen. Na 15 minuten kregen we eindelijk ons aperitief en na nog geen 5 minuten later brachten ze al ons hoofdgerecht (microgolf??). We hebben moeten eten met een gin-tonic als drank !!! Het eten was beneden Van Der Valk standaard. Na ons eten zijn we nog een speciale koffie gaan drinken in de bar. De gevraagde advocaat hadden ze niet meer !!?? Voor zo'n groot hotel ?? En de twee Tilburgse koffies hadden geen smaak. De bar begon vol te lopen en er was maar "één" barman om alle bestellingen op te nemen, dranken te maken, te bedienen en af te rekenen. Nog nooit gezien !! Veel wachtende mensen natuurlijk. De airco was ook niet aangepast want iedereen ging om een trui of sweater omdat het veel te koud werd in de bar. Goed dan maar een goeie koffie op de kamer drinken. De rechtse lift ging open en blijkt een "goederenlift" te zijn. Ander liften zo mooi aangekleed, wel speciale vloer, maar plots staan we als klant in een goederenlift ??!!! Wie zijn idee was dit om deze soort liften te mixen ?? Op de kamer aangekomen moesten wij zoeken om een koffiekop want die waren ze vergeten zetten. Na een zeer goede nachtrust begonnen de frustraties opnieuw. Bij het ontbijt was het zeer duidelijk dat men nog heel veel werk heeft aan het personeel. Wij vonden bijna geen enkele tafel die afgeruimd was !! Al de tijd dat wij aan de ontbijttafel zaten (ong. 45 min) werd geen enkel tafel in onze buurt afgeruimd !! (zie foto's) Waar is iedereen ? Waar is de zaalmanager ?? Zondagdienst ?? Nog nooit gezien in alle andere Van Der Valks dat we reeds bezocht hebben. Hier is duidelijk iets mis met het management van dit hotel !! Het ontbijt op zich is ook beneden de standaard en vooral toen wij een vers roerei lieten maken door de persoon achter het fornuis, kregen we een misbaksel in ons bord (zie foto) die iedere professionele kok zou doen kokhalzen !! Ook dat lukt niet !! Hebben die mensen die daar werken enige opleiding gekregen of zomaar van straat geplukt voor de goedkoop ?? O wat zijn wij zo ontgoocheld in de werking van dit "exclusief" hotel, naam echt niet waardig. Moeten wij de oorzaak zoeken in "pas begonnen" ? Denk het niet. Gaan eens op stage in Van Der Valk Dordrecht !! Eens je daar bent geweest weet je pas echt hoe een Van Der Valk er moet uitzien en werken. Beste hotel uit de ganse groep.
Mooi hotel, topkamers, top ligging, alles zeer netjes maar al het geld uitgegeven aan kitscherig interieur en geen geld meer over voor goed opgeleid personeel te betalen !
Heel jammer !! We komen hier niet terug in de komende jaren. Tegen dan is alles afgewerkt en hebben ze waarschijnlijk ingezien dat het huidige management er niet veel van bakt. We voelden ons hier absoluut niet welkom. We waren geen gasten maar lasten !! DOE ER IETS AAN !!! Slechtse Van Der Valk ooit. Hopelijk is dit niet de nieuwe norm dat ze vanaf heden zullen toepassen. Hotels genoeg anders.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten het hotel voor de eerste keer om uit eten te gaan. Zeer deskundige bediening. Heerlijke kabeljauw gegeten en ook een fantastische sate voor mijn man. Zeer mals. De lokale producten (Schrobbeler worden in diversiteit) worden op de menu kaart gepresenteerd.
Ook in de brasserie zijn we keurig en snel bediend. De hotelreceptie was zeer vriendelijk en gastvrij en hebben ons fantastisch geholpen. M.a.w. ZEKER DOEN!
Neem op de A58 de afslag Hilvarenbeek!!! En volg dan de Toekan!!!
Geweldig restaurant, hotel, brasserie, je voelt je thuis in Kruikenstad
Prima uitvalsbasis voor Beekse Bergen en Efteling

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
1  Bedank Peter En Desire... P
6 augustus 2018 beoordeeld

Hotel Tilburg, is nieuw, pas geopend in mei 2018.
Goed bereikbaar vanaf de A58.
Wij hebben het restaurant bezocht.
Pannetje mosselen, smaakte prima, was bereid met een beetje knoflook.
Vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie