Beoordeeld op 31 mei 2018

Een mooi hotel gunstig gelegen vlakbij de snelweg en het centrum van Tilburg. We hadden mooie ruime kamer met badkamer met douche en bad en wc in aparte ruimte. Koffie apparaat, kluisje, tv en wifi op de kamer. Liften in hotel aanwezig, gratis parkeren voor de deur. Gezellige bar aanwezig en een ruim restaurant waar je a la carte kan eten of een 3 gangen keuze menu. De maaltijden waren heerlijk evenzo het buffet ontbijt. Tilburg heeft een gezellige binnenstad met winkeltjes, restaurantjes en cafe's. De Effteling en Beeksebergen zijn op korte afstand van het hotel bereikbaar.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 mei 2018

Er is nog veel werk aan de winkel maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt. Het is een mooi hotel. Alles lekker ruim opgezet. Er misten nogal wat dingen en het personeel is nog niet goed ingewerkt. Sommige dingen begrijp ik goed maar er zijn ook dingen die een ervaren keten zoals v/d Valk kan voorzien.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 mei 2018

Super vriendelijk personeel dat door hun spontaniteit alle kleien beginnersfoutjes probleemloos doet vergeten. Het hotel is voor 95% af en belooft een groot succes te worden. wie in Tilburg met overnachten, slechts één adres!

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Hebben gisteravond met vrienden gegeten in het restaurant van het nieuwe hotel van der Valk in Tilburg.
Het restaurant is ruim opgezet en heel stijlvol ingericht. Zakelijk maar met een zachte touch, goede kleuren, ruime tafelopstelling, prachtige verlichting en sfeervol.
Hadden vooraf de kreeftensoep. Gewoon heerlijk en werd ook nog eens bijzonder opgediend. Daarna twee personen die een zeetong hadden. Bereid zoals het hoort, goed van formaat en om weg te zuigen. Een vriend had de kabeljouw met aardappelpuree en die mocht er ook zijn. Een vriendin had de gamba,s met pasta en die waren ook echt lekker.
Personeel is vriendelijk en de prijzen zijn hoger dan met een social deal maar wel redelijk en zeker in verhouding tot wat je krijgt voorgeschoteld. Hebben afgesloten met een lekkere capocino.
Een geslaagd etentje ter afsluiting van onze reis naar Rome.
Kan het restaurant daarom van harte aanbevelen!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 19 mei 2018

Alles is nieuw. Er wordt zo hier en daar nog gewerkt. Het ziet er allemaal strak en modern uit. Een mooie haard in de lobby. Wij gaan "voor" eten met mijn schoonmoeder. Zij wil hier, met kinderen en kleinkinderen haar verjaardag vieren met een etentje. Het restaurant ziet er ook modern en strak uit. Geen tafelleden, maar wel netjes gedekt. De stoelen en banen zijn comfortabel. Wel opletten met op de rand zitten van de bank. Je kunt omkiepen als de ander opstaat. De bediening is zeer vriendelijk.
De kaart ziet er goed uit. (Nog) geen menu's. Wel meerdere wijnen, ook per glas te bestellen. Verrassende voorgerechten en uitnodigende hoofdgerechten.
Men houdt rekening met allergieën en dieetwensen.
Ik had o.a het lamsrack. Mooi rosé gebraden. Prima en ruim voldoende. Ook de tafelgenoten waren dik tevreden. Geen lactose problemen en een mooie varkenshaas voor mijn schoonmoeder. Het spek erboven op vond zij vreemd, maar ik heerlijk! Haha.
Een geslaagde avond, lekker gegeten. We komen dus terug om haar verjaardag te vieren.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie