“Turkse verrassing in Tilburg”
Beoordeling van Masal

Masal
Geclassificeerd als nr. 31 van 285 Restaurants in Tilburg
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast was ik door Masal. Leuke aankleding, vriendelijk personeel en lekker eten. We begonnen met een samenstelling van meerdere voorgerechten. Heerlijke smeersels en lekkere groentes. Een goede start. Het hoofdgerecht was ook lekker en goed gekruid. Prijzen waren oke. Ik kom zeker nog een keer terug.

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeet de snelle turkse hap. Dit is een echt turks restaurant met veel keus en supervriendelijke bediening. Wij hadden het menu gekozen en dat was meer dan voldoende. Toen na afloop de capucino niet goed uit de machine kwam werd ons (nadat de machine gemaakt was) direct alle koffie van het huis gegeven ! Top. Kijk deze restauranthouder weet hoe het hoort. Kom zeker terug !

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen eten bij Masal, het eten was heerlijk en goede service. Een aanrader ik kom vaker terug.

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service, heerlijk gegeten, onwijs vriendelijk personeel, mooie restaurant met mooie sfeer, parkeergarage tegenover, heerlijke toetjes

2 januari 2018 beoordeeld

Al een aantal keer hier wezen eten. Het eten smaakt er heerlijk en het ziet er erg mooi uit! Wat keer op keer een tegenvaller is, is de bediening. De communicatie onderling is slecht en bediening kan beter!

Reizigers die Masal bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Masal geweest? Deel je ervaringen!

;