“Leuke omgeving, goed eten”
Beoordeling van Eetbar De Wagon

Eetbar De Wagon
Geclassificeerd als nr. 26 van 297 Restaurants in Tilburg
Beschrijving: De Wagon is een eetcafé voor foodlovers dat zich bevindt in een treinstel uit 1930 tegenover de noordzijde van het station in Tilburg. Met de Wagon willen we een spoor achterlaten. Of dit nu een herinnering is aan het eten dat we serveren, de unieke eigen wijnen die we schenken of de beleving die we achterlaten. We geloven in creativiteit waarbij het geoorloofd is te ontsporen!
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke atmosfeer waardoor je soms bijna het gevoel hebt dat je echt gaat rijden. Menu is niet standaard, erg lekker!

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke toevoeging aan de horeca in Tilburg! Lekker lunchen in een oude trein. Ik mag het u aanbevelen. Ja: de bediening is niet super snel, maar de inrichting en de leuke lunchkaart maakt dat meer dan goed.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met bruidspaar familie en vrienden hier heerlijk driegangendiner genoten bij groot tv-scherm met exotische treinreis
Was voor iedere gang mogelijk om aan te geven wat je niet lekker vind waarbij een prima alternatief werd geboden
Voorgerecht met zalm en hoofdgerecht met perfect stuk vlees, verse gevarieerde groenten
En verse frieten Dessert was combi van diverse ijs en vruchten
Ook de bediening was top
Afgesloten met heerlijk kopje koffie

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met 11 personen gegeten in Eetbar de Wagon. In een aparte coupé voor groepen.
Van te voren waren de mogelijkheden besproken en daar zijn ze goed op ingegaan. Niet iedereen lust alles. Maar iedereen heeft lekker gegeten en gedronken. Goede bediening die ook wist waar hij het over had o.a. het verschil tussen vegetarisch en veganistisch Komen zeker nog een keer terug.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Manager Liz heeft ons aan een ruime tafel in de 1e wagon gezet met uitzicht. Op een grote monitor speelt een dvd een treinreis af in een Noors sneeuwlandschap. De jazzy pianomuziek past perfect bij deze relaxvideo. Ook het menu is een reis, zegt onze tafeldame. De wijn is heerlijk, het vlees iets te rood (is medium niet standaard ?)en het dessert verrukkelijk. Deze treinreis doen we zeker nog een keer.

Reizigers die Eetbar De Wagon bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Eetbar De Wagon geweest? Deel je ervaringen!