Beoordeeld op 3 oktober 2017

Een hele week verbleven in hostel Roots. De eigenaar Koen en eigenaresse Marion zijn erg vriendelijk en tonen ook graag interesse in jou. Het hostel zag er netjes uit en er waren voldoende voorzieningen. Ook is het hostel goed centraal gelegen en loop je er vanaf het station in vijf minuten naartoe.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken

Beste Melanie,

Bedankt voor je goede beoordeling! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.
Wij vonden het erg leuk om jullie te mogen verwelkomen.
Tot de volgende keer

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Top locatie in Tilburg. Kamers waren mooi, veel lichtinval en ruim. Bedden zijn van goede kwaliteit. Sanitaire voorzieningen zijn van goede kwaliteit. De eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk, sociaal, enthousiast en willen er graag voor je zijn en er voor zorgen dat je een top verblijf hebt.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden

Beste Silvana,

Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen bij ons Hostel.

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Ik heb een week in Roots geslapen. Ik kan vol overtuiging zeggen dat ik de hele week net zo goed heb geslapen als dat ik thuis zou doen. En misschien zelfs wel beter.
Ik sliep in kamer 3. Een hele ruime en karakteristieke kamer, met hoge ramen en daarom veel licht. Maar niet onbelangrijk, goed verduisterende gordijnen waardoor uitslapen geen probleem is. De gedeelde douches en toiletten zijn heel net en schoon. De bar is heel gezellig en knus. TIP: haal bij awesome barman Adam een witbier van de tap of rode wijn, gevaarlijk lekker. De oude kluis leent zich perfect voor het spelen van 1 van de vele spellen die ze hebben. Last but not least, chapeau voor hostelbazen Koen en Marion: zij zijn the heart of the house. Dankzij hen voelt iedereen die binnenstapt zich geen vreemdeling maar een vriend.

• Verbleef: september 2017, reisde alleen

Beste Susanne,

Fijn om te horen dat je zo lekker hebt geslapen!
Wij vonden het ontzettend leuk om jullie hier te hebben.
Hopelijk tot de volgende keer.

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Top verblijf gehad, Goede service vriendelijke personeel en een mooie locatie. We Verbleven in het hostel in Tilburg van Koen & Marion. We hadden een zware week bij innovation games maar het was het zeker waard. Na de zware werkdag verbleven we bij het hostel. Iedere dag stond er lekker eten klaar. Een goed koud biertje en een prima bedje. Wij hebben allemaal een top week gehad. Het hostel heeft daar een mooi aandeel aan gehad. Vandaar dat ik hun even wil bedanken. Marion en Koen zijn leuke mensen met passie voor hun werk. Ik hoop dat ze nog veel leuke, vriendelijke gasten mogen ontvangen. Vriendelijke groetjes Levi Lebens!

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden

Beste Levi,

Bedankt voor je beoordeling!
Wij vonden het ook ontzettend leuk om jullie hier te hebben.
Hopelijk tot de volgende keer,

Beoordeeld op 15 juli 2017

Dit hotel is helemaal vernieuwd. De kamers zijn per verdiep rond een open binnenplaats gesitueerd. Dat maakt dat je vanop elk verdiep tot beneden ziet, maar ook tot beneden hoort. Om 23 u MOET het hier stil zijn, en dat is het dan ook, echt wel.
De ontvangst was heel warm, de auto werd zelfs door Koen op de parking gezet, we werden er helemaal vrolijk van. Toen kwamen we in onze kamer, Waaauw, wat een kamer . 's Nachts was het uitzicht op een gekleurde toren dan ook nog eens heel mooi.
Het ontbijt is als door andere gezegd heel eenvoudig maar wel zeker voldoende. Dit is een aanrader maar dan wel voor wie pas na 23 u gaat slapen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 19 juli 2017

Beste Heidi,

Wat ontzettend leuk om te horen. We zijn blij dat je het naar je zin hebt gehad in ons hostel.
Het gebouw is inderdaad vrij gehorig, wij zijn ook van plan om wat meer met gordijnen te werken beneden in de living. Hopelijk wordt het dan minder.

Tot ziens!
Hostel Roots