“Fijn karakteristiek Grand Café”
Beoordeling van 't Taphuys

't Taphuys
Geclassificeerd als nr. 18 van 288 Restaurants in Tilburg
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met regelmaat komen wij hier. Lekkere biertjes tappen, correct wijntje drinken. Prijs/kwaliteit dik in orde.

29 april 2018 beoordeeld

Het eten was lekker, de ruimte zag er goed uit en het concept dat je samen alles op eet is helemaal top! Besteedt je echt weer tijd aan elkaar!

Nicole W, Guest Relations Manager van 't Taphuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Heel leuk om te lezen Eline! Zie je snel weer!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

mocht je trappist willen drinken uit tilburg dan zit je goed maart voor het eten viel het ons wat tegen ten opzichte van prijs en kwaliteit.
hadden de steak en loss friet besteld prijzig en weinig. burger met pulled porc redelijk sappig maar niet al tree veel smaak.
redelijk veel bediening maar niet echt oplettend op de gasten op het terras.

19 maart 2018 beoordeeld

Erg prettig om behapbare porties te krijgen en zelf bepalen of je er friet, salade of juist cheesesticks bij wilt. Je kunt delen, maar dat hoeft niet. Dus als je zelf een bord wilt hebben, kan dat ook. Ook heerlijke wijnen en biertjes die je zelf kunt tappen, nooit wachten op je drinken dus! Je mag ook altijd rustig wachten op het personeel, want ook die willen je wel helpen aan een wijntje of biertje.

Nicole W, Guest Relations Manager van 't Taphuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Jij snapt het Celine! Niet wachten totdat iemand je biertje of wijntje komt brengen, maar gewoon gezellig zelf tappen! Zien we je snel weer?

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin op zaterdag wezen lunchen bij ‘t Taphuys. Het was zeker niet druk in de zaak; minder dan 50% bezettingsgraad. De bediening was vriendelijk maar het duurde lang voordat de kaart gebracht werd en het tafeltje schoongemaakt. Na de bestelling (club sandwiches) duurde het meer dan drie kwartier voordat deze gebracht werd. Ook werden er veel fouten gemaakt bij de bestellingen. Wel chocomel (niet besteld), geen verse jus d’orange (wel besteld), wel bacon op de sandwich (niet besteld). De broodjes waren lekker, maar zeker niet bijzonder, de kip was aan de droge kant.

We zagen dat ook bij andere tafeltjes de bestelling (soep en een broodje) lang op zich liet wachten.

Kortom: aardige ervaring maar ik zie ons hier niet snel terugkomen.

Hoi Egwene,
Wat vervelend dat we je zolang hebben laten wachten. Dat is niet de bedoeling! We zijn blij met je feedback, want daar kunnen we mee aan de slag.
We streven er naar om tijdens de lunch binnen 30 minuten alles op tafel te hebben. Volgende keer mag je dat bij ons personeel aangeven, dan kunnen we op dat moment kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Zien we je gauw weer terug? Zorgen we dat dan de jus d'orange voor je klaar staat ;-)

Reizigers die 't Taphuys bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In 't Taphuys geweest? Deel je ervaringen!