“Gezellige bar, wel iets duurder dan gemiddeld”
Beoordeling van 't Taphuys

't Taphuys
Geclassificeerd als nr. 18 van 292 Restaurants in Tilburg
17 januari 2018 beoordeeld

Wij zijn hier tot nu toe alleen nog maar geweest om onze eigen biertjes te tappen. Een aantal keer met zijn tweeën en eens met een grote groep om een verjaardag te vieren. We kregen een gezellige bartafel in het midden toegewezen. De sfeer is er goed en het concept is leuk. Je bent wel duurder uit dan wanneer je een glaasje- of flesje bier in een ander café in Tilburg besteld. Ook werkt het systeem soms niet helemaal naar behoren. Al met al zeker een aanrader om eens te gaan kijken!

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd. We hebben als entree de nacho's met pulled pork en pittige gamba's genomen. Een van de betere nacho's die ik in mijn leven ben tegengekomen! Als hoofdgerecht bestelden we een rump lamsvlees en een burger. Het lamsvlees was heerlijk; wel jammer dat het zo weinig was. Een groot pluspunt van dit restaurant is de indrukwekkende muur van allerlei speciaalbieren die je zelf kan tappen. Het tapsysteem werkt ietwat bruut: bij een kleine beweging gutst het bier met volle kracht eruit, met het overtollige schuim als gevolg. De hartelijke bediening, gedimde lichten en gemoedelijke sfeer droegen bij aan deze smakelijke ervaring.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer en voortreffelijk gegeten. Nachos & Antipasti. Top bieren in huis, ook om zelf te tappen.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Middels een op te laden kaart kun je je eigen biertje tappen. Je kunt het ook door de bediening laten verwennen en uit de kaart je bier of andere drankjes laten komen. De hapjes en maaltijden zijn van een goed niveau dus ook aan te bevelen om daarvan te genieten.

Nicole W, Guest Relations Manager van 't Taphuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Leuk om te horen! We hopen je snel weer eens te zien!

18 december 2017 beoordeeld

Per toeval hier binnengestapt. Heel aangename sfeer en tof concept (zeer origineel). Aanrader! Er was wel wat veel lawaai, er zaten dan ook een paar groepen.

Nicole W, Public Relations Manager van 't Taphuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Leuk om te horen! We hopen je snel weer eens te zien!

Reizigers die 't Taphuys bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In 't Taphuys geweest? Deel je ervaringen!