B d

Hier wordt gastvrijheid geleerd en geboden!

4,0 van 5 bollen8 jun 2023 beoordeeld
Meer dan vriendelijke en gastvrije ontvangst bij dit opleidingshotel. Prima kamer met twee, tegen elkaar geschoven, gigantische bedden. Kamer 101 is op de begane grond; raam openen hebben we daarom niet gedaan, maar wel beetje gemist. Ontbijt tot 09.30 uur is wat kort, er was nog weinig keus om 09.00 uur, maar er is wel aan ons verzoek voldaan: ik kreeg alsnog een gekookt eitje.
Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Prima en rustige plek in prachtig pand (voormalig klooster) in een opleidingsschool voor...
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Restaurant
    • Agoda.com
    4.6 km van Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg
    Meer hotels in Tilburg bekijken
    Beoordeeld op 17 oktober 2022

Prima kamers, prettige bediening , voortreffelijk ontbijt en tweemaal een heerlijk vijf-gangen diner geserveerd. Dat alles door studenten onder deskundige leiding. Ligt prima in Tilburg en is een mooi gebouw met meerdere restaurants.

Datum van verblijf: oktober 2022
    Beoordeeld op 31 mei 2021 via mobiele applicatie

Het leek een prima idee dit hotel .echter bij aankomst op de kamer bleek de wifi niet te functioneren . Na klagen bij de receptie (waar gezegd werd."vanochtend waren er ook problemen" ) bleek het niet mogelijk om de wifi weer aan de praat te krijgen. Het was rond 17.00 maar er was niemand meer bereikbaar/aanwezig om de wifi weer aan de praat te krijgen. Ook het alternatief wat geboden werd ( in de lobby) bleek niet te functioneren.
    Omdat ik echt op internet moest werken dus maar weer vertrokken.
    Slecht dat er geen alternatief geboden werd b.v inloggen op een ander aanwezig netwerk.
    Dus wat op jullie site vermeld staat "gratis snel internet" klopt niet

Datum van verblijf: mei 2021
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Je slaapt en dineert in een opleidingsschool. Verschillende kamertypen om daarin ervaring opbrengst doen als leerlingen. Leuke leerlingen. Allemaal in een leerproces. In de winter verdient de verwarming van de kamers wel aandacht . Prachtige sfeer en mooie menukaart. Heel tevreden.

Datum van verblijf: maart 2020
    Beoordeeld op 15 januari 2020 via mobiele applicatie

De Rooi Pannen is een mooi oud klooster met rode dakpannen, vandaar ook de naam! Vroeger woonden er kloosterlingen maar het is al jaren een opleidingscentrum voor (V)MBO. Het is ook van binnen een mooi gebouw waar oud en nieuw fraai is verbonden.
    We aten hier al eerder tot tevredenheid en vandaag weer. In de Hermitage genoten we van een warme driegangenmenu lunch.
    Mazzel vandaag want nog een oestertje vooraf en cakeje bij de koffie na. Het toetje chocolademousse met stoofpeer vergat ik te fotograferen. Reserveren is noodzakelijk.
    Het eten was top, de logistiek mag nog wat aandacht krijgen maar daar is het dan ook een leeromgeving voor. 5 personen tegelijkertijd en ook afwisselend laten bedienen aan een tafel geeft m.i. echt te veel reuring (en miscommunicatie) in de zaal.
    Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2020
    Beoordeeld op 21 november 2019 via mobiele applicatie

Wederom prima verblijf gehad in het onderwijshotel in Tilburg. Schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Mooie locatie met meerdere restaurants. Prijs/kwaliteit is prima. Komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2019