“Maar dan echt Italiaans!”
Beoordeling van La Nonna

La Nonna
Een tafel reserveren
za 21-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 91 van 337 Restaurants in Tilburg
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en eenvoudig restaurant. Geen uitgebreide kaart maar wel met echt lekkere Italiaanse gerechten met Italiaanse ingrediënten. Sympathieke bediening door Italiaanse eigenaar. Zijn Argentijnse vrouw doet de keuken; dat blijkt dus een goede combinatie te zijn.

Datum van bezoek: september 2017

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastheer is soms iets chaotisch, maar dat maakt het ook erg authentiek en bijzonder. Leuk restaurantje, leuke sfeer en heerlijk en vers eten! Bedankt voor de leuke avond!

Datum van bezoek: september 2017
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pasta en risotto op. Vriendelijk personeel. Jammer dat er om 2100 uur alle bezoekers al weg waren, jammer voor de sfeer, daar wordt het restaurant mee te kort gedaan. Echt heerlijk gegeten en een super prijs kwaliteit verhouding.

We zouden het restaurant zeker aanbevelen!

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier naartoe om iets te eten. Het draaide meer om de drank en niet eten! Jammer, voor ons een anti climax!

Datum van bezoek: juli 2017
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel zegt t al, een klein en eenvoudig restaurant met een beperkte kaart voor een Italiaans restaurant. De prijzen zijn goed voor het eren wat wordt geserveerd.
Duidelijk Italiaans herkenbaar

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La Nonna bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In La Nonna geweest? Deel je ervaringen!