Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Militracks 2022

Zeer geslaagd evenement in 2022 ook in 2023 is een bezoek de moeite waard je hebt zeker een ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
K2018WKtonv
Doen! Gewoon doen!

Wat een veranderingen zeg! Enige jaren niet geweest en ik was verrast. Prachtig geworden en heel ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 29,10
vanaf US$ 32,40
vanaf US$ 21,96
Beoordeeld op 20 november 2022

We hadden een datum foutje gemaakt met het reserveren van een tijdslot. Per ongeluk verkeerde dag aangeklikt. Na dat we het opgemerkt hadden, per telefoon een melding van gemaakt aan de receptie. Heel vriendelijke werdt mij verteld dat ik mij moest melden bij de receptie met de e-tickets. De uiterst vriendelijke dames aan de receptie, hebben er voor gezorgd dat het toegangspoortje werd geopend als wij gebruik wilden maken van het museum en de Museum Cafe. Zeer aangenaam verrast.
Het was al weer 6 jaar geleden tijdens ons laatste bezoek.

Datum van activiteit: november 2022
Beoordeeld op 15 augustus 2022

Interessant museum met vele voertuigen, en objecten. Echtde moeite waard. De hond mag ook gewoon mee. Je hebt minstens 3 uur nodig om het museum te bezoeken.

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2022

Zelf heb ik niets met oorlog en militair materiaan maar het museum in geeft wel een heel goed beeld van Nederland en Overloon in de Tweede wereldoorlog. Alles netjes tentoongesteld een heel breed opgezet. Iemand met veel interesse in dit deel van de geschiedenis zal het zeer waarderen.

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Dit was een geweldige ervaring, zo veel oorlogs attributen hadden we nog nooit gezien. We hebben er een paar musea gedaan in Frankrijk maar dit was totaal iets anders. Herhaling vatbaar, we komen zeker nog eens terug

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Het nieuwe Lancaster Paviljoen is zeer indrukwekkend en spreekt zeer tot de verbeelding. Mijn twaalfjarige zoon was erg onder de indruk hiervan. De Jeeptentoonstelling is erg interessant voor de échte Jeepliefhebber. Het museum in zijn geheel is ontzagwekkend. We hebben samen een mooie indrukwekkende dag gehad en komen zeker nog een keer terug.

Datum van activiteit: juli 2022