Vandaag geopend: 11:00 - 17:00

vanaf US$ 136,84
vanaf US$ 28,11
vanaf US$ 36,07
Beoordeeld op 13 augustus 2022

Zelf heb ik niets met oorlog en militair materiaan maar het museum in geeft wel een heel goed beeld van Nederland en Overloon in de Tweede wereldoorlog. Alles netjes tentoongesteld een heel breed opgezet. Iemand met veel interesse in dit deel van de geschiedenis zal het zeer waarderen.

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Dit was een geweldige ervaring, zo veel oorlogs attributen hadden we nog nooit gezien. We hebben er een paar musea gedaan in Frankrijk maar dit was totaal iets anders. Herhaling vatbaar, we komen zeker nog eens terug

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Het nieuwe Lancaster Paviljoen is zeer indrukwekkend en spreekt zeer tot de verbeelding. Mijn twaalfjarige zoon was erg onder de indruk hiervan. De Jeeptentoonstelling is erg interessant voor de échte Jeepliefhebber. Het museum in zijn geheel is ontzagwekkend. We hebben samen een mooie indrukwekkende dag gehad en komen zeker nog een keer terug.

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 15 mei 2022

Wij waren gekomen voor Militracks.
Er waren erg druk, zowel buiten als binnen museum. Binnen museum zijn veel auto's, tanks, vliegtuigen. Ook een paar video en veel informaties. Een van de betere museum.

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend. Als je in de buurt bent moet je hier absoluut heen en anders is het dd moeite waard om erheen te rijden. Voor kinderen ook heel goed te doen.

Datum van activiteit: mei 2022