Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
De moeite waard

Interessant museum met vele voertuigen, en objecten. Echtde moeite waard. De hond mag ook gewoon ... meer lezen

Beoordeeld op 15 augustus 2022

vanaf US$ 136,84
vanaf US$ 28,11
vanaf US$ 36,07
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Dit was een geweldige ervaring, zo veel oorlogs attributen hadden we nog nooit gezien. We hebben er een paar musea gedaan in Frankrijk maar dit was totaal iets anders. Herhaling vatbaar, we komen zeker nog eens terug

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Het nieuwe Lancaster Paviljoen is zeer indrukwekkend en spreekt zeer tot de verbeelding. Mijn twaalfjarige zoon was erg onder de indruk hiervan. De Jeeptentoonstelling is erg interessant voor de échte Jeepliefhebber. Het museum in zijn geheel is ontzagwekkend. We hebben samen een mooie indrukwekkende dag gehad en komen zeker nog een keer terug.

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 15 mei 2022

Wij waren gekomen voor Militracks.
Er waren erg druk, zowel buiten als binnen museum. Binnen museum zijn veel auto's, tanks, vliegtuigen. Ook een paar video en veel informaties. Een van de betere museum.

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend. Als je in de buurt bent moet je hier absoluut heen en anders is het dd moeite waard om erheen te rijden. Voor kinderen ook heel goed te doen.

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 3 mei 2022

Het Oorlogsmuseum is een bijzonder museum op een historische plek. Hier heeft namelijk een van de grootste tankslagen in Nederland plaatsgevonden. De meeste stukken staan nu opgesteld in een grote hal. Naast een groot aantal voertuigen, waarvan de meeste uit de Verenigde Staten komen zijn er een paar vliegtuigen, met als topper een neergestorte Lancaster die als een 'legpuzzel op ware grootte' is tentoongesteld. Verder zijn er talloze andere voorwerpen te zien, in verschillende diorama's. Er wordt in het museum een behoorlijk beeld gegeven van de Tweede Wereldoorlog in Nederland. Alles bij elkaar bijzonder indrukwekkend. Een must-see voor iedereen die ook maar een klein beetje geïnteresseerd is in geschiedenis

Datum van activiteit: april 2022