Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

2 weken geleden beoordeeld
Anne1010101
via mobiele applicatie
Militracks

Wij waren gekomen voor Militracks. Er waren erg druk, zowel buiten als binnen museum. Binnen museum ... meer lezen

Beoordeeld op 14 mei 2022

Populaire tours & activiteiten in en om Overloon
vanaf US$ 136,84
Meer info
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het nieuwe Lancaster Paviljoen is zeer indrukwekkend en spreekt zeer tot de verbeelding. Mijn twaalfjarige zoon was erg onder de indruk hiervan. De Jeeptentoonstelling is erg interessant voor de échte Jeepliefhebber. Het museum in zijn geheel is ontzagwekkend. We hebben samen een mooie indrukwekkende dag gehad en komen zeker nog een keer terug.

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 15 mei 2022

Wij waren gekomen voor Militracks.
Er waren erg druk, zowel buiten als binnen museum. Binnen museum zijn veel auto's, tanks, vliegtuigen. Ook een paar video en veel informaties. Een van de betere museum.

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend. Als je in de buurt bent moet je hier absoluut heen en anders is het dd moeite waard om erheen te rijden. Voor kinderen ook heel goed te doen.

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 3 mei 2022

Het Oorlogsmuseum is een bijzonder museum op een historische plek. Hier heeft namelijk een van de grootste tankslagen in Nederland plaatsgevonden. De meeste stukken staan nu opgesteld in een grote hal. Naast een groot aantal voertuigen, waarvan de meeste uit de Verenigde Staten komen zijn er een paar vliegtuigen, met als topper een neergestorte Lancaster die als een 'legpuzzel op ware grootte' is tentoongesteld. Verder zijn er talloze andere voorwerpen te zien, in verschillende diorama's. Er wordt in het museum een behoorlijk beeld gegeven van de Tweede Wereldoorlog in Nederland. Alles bij elkaar bijzonder indrukwekkend. Een must-see voor iedereen die ook maar een klein beetje geïnteresseerd is in geschiedenis

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 1 mei 2022

Wat een prachtig museum en wat een enorme tentoonstelling. Verbazingwekkend wat hier allemaal bij elkaar is gebracht.

de eerste hal met de speciale tentoonstelling met ervaringen van de verschillende mensen biedt veel leeswerk. Toen wij er waren was het behoorlijk druk, dus alles lezen was al niet mogelijk en het wachten en slenteren erg vermoeiend. Jammer dat er niet hier en daar wat bankjes stonden. Dat was echt een gemis. De tentoonstelling zelf is wel de moeite waard.
Natuurlijk is de hal met alle voertuigen heel indrukwekkend en een bezoek zeker waard.

Je kunt gerust 5 uur uittrekken voor een bezoek.

Datum van activiteit: april 2022