Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Indrukwekkend!

Beoordeeld op 29 september 2021
Ludovicus13
Nuth, Nederland
Oorlog hoort in een museum

Beoordeeld op 11 september 2021

Populaire tours & activiteiten in en om Overloon
vanaf US$ 150,58
Meer info
Beoordeeld op 29 september 2021

Vandaag woensdag 29 september zijn wij hier geweest. Onze zoon had een studiedag en daardoor zijn wij hier naar toe gegaan. Het was lekker rustig. We hebben genoten van dit mooie en zeer interessante oorlogsmuseum. Het heeft ook veel indruk gemaakt op onze zoon.
We hebben dit via de ANWB geboekt. We kregen hierdoor korting en nog een consumptie per persoon.

Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Ooit bezocht met mijn ouders. Aangezien vandaag eigenlijk Militracks zou zijn, deze datum in mijn agenda gezet. En dus gegaan.

Veel gezien mooie dingen. Voor mij het mooiste zijn de Panther en de Stug

Beoordeeld op 9 september 2021 via mobiele applicatie

Vreselijk! Dr was niks voor kinderen en ik werd er zelf een beetje claustrofobies van. Nooit meer voor mij. Zonde van mn geld

Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht uitkomen bij dit museum in Overloon is niet echt bijzonder. Een kwestie van plannen. Maar de mogelijkheid hebben om via een luchtbrug door het museum te fietsen is wel bijzonder. De fietsbrug geeft je de gelegenheid om vanuit wat grotere hoogte neer te kijken op de verschillende voertuigen en vliegtuigen in de grote expositiehal. Kenden we in Belgie al het " fietsen door het water " en " fietsen door de boomtoppen" het Nederlandse " fietsen door het museum" is zeker een aanrader. Zeker een keer doen als je in de omgeving bent.

Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Voor een oorlogsmuseum is het prachtig vormgegeven. Vrijwel alles onder dak, dus ook geschikt bij slecht weer. Het museum is minder donker qua toon dan jaren geleden. Geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 8, tenminste als ze liefhebber zijn van voertuigen, de centrale collectie. (Geef ze een oud fototoestel en ze kunnen zich uitleven.) Het geschiedenisdeel van het museum is vanaf 10-12 jaar goed te doen, maar het is maar een bescheiden deel.

Datum van activiteit: augustus 2021