21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zogenaamd de meest luxe mobile home gehuurd. Van die luxe was niets te merken: armoedige inrichting, alles heel klein en krap, gaten en kruimels in de banken, dunne kleine matrasjes, kussens waar je letterlijk doorheen kon kijken, elke ochtend alles klam en vochtig en mede daardoor schimmel in de gordijnen, stofnesten op diverse plekken en met regen een enorme urinestank vanaf de naastgelegen paardenstal.

Op het park zelf is het binnenzwembad vies, klein en lawaaiig. De supermarkt was redelijk op voorraad maar het gedrag van het personeel liet ernstig te wensen over: armhaartjes verbranden met een elektrische vliegenmepper waardoor het naar verbrand haar ruikt...

De horeca was donker en kindonvriendelijk. Als je met kinderen bent, is de nabijheid van de Efteling een zegen. Het is aan te lopen maar alleen als je met oudere kinderen of volwassenen bent. Voor kleine kinderen is het echt te ver ondanks wat ze bij de receptie zelf beweren.

Eén dag eerder vertrokken omdat we het echt niet langer trokken. Nooit meer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding prima is wat dit betreft. Ik was samen met mijn twee kinderen en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Tja het huisje zelf was geen luxe hotel. Een kapotte bank, spinrag in gordijnen en op het toilet rook het niet echt fris (en dit was voordat ik naar het toilet ging ;-))l
Er ging de eerste nacht een rookmelder af vlakbij ons huisje. Noodnummer werkte niet helaas. De tweede nacht ging ons eigen rookmelder spontaan af. Snel batterij eruit en volgende dag gemeld. Hier werd wel direct werk van gemaakt.
Loopafstand Efteling is een half uur. Is te lopen maar ik vind loopafstand max een kwartiertje.
Zwembad op het park is ideaal. Niet heel groot maar buiten en binnen en twee geinige glijbanen.
Al met al heb ik een fijne midweek gehad met mijn kinderen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
10 april 2017 beoordeeld

dit vakantiepark laat heel erg de wensen over- vooral over de receptie waren we niet te spreken. De eerste dag konden ze ons niet op een keurige manier onze staancaravan aanwijzen. De tweede dag zijn we tevergeefs om 9u30 gaan aankloppen alhoewel er aangekondigd staat dat ze al om 9u open zijn. Idem op de laatste dag dus hebben we maar onze sleutel in de brienvenbus gestoken. Toen we melden dat er een mierennest in onze slaapkamer zat, zouden ze de kuisploeg sturen - die we ook niet gezien hebben. Het suptropisch (ploeter)zwembadje was 1 namiddag op een volledige midweek open en de supermarkt was dicht wegens verbouwing...

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar is zo'n beetje alles mee gezegd.
De vuilnisbak was niet leeg van de vorige bezoekers.
Er lag nog van alles op de grond (hele chips enz) er lag zelfs nog een heel brood in de kast.
Slechte informatie bij het in checken.
Gereserveerd via booking.com om er vervolgens achter te komen dat er voor 1 nacht nog even 30,- bij kokende verplichte kosten voor het linnen zijn.
Wij verbaast hun antwoord was had u allemaal kunnen lezen op de site.
Om 14:00 aan komen. Alles mee krijgen pasjes om te zwemmen pasje om uit te rijden en plaats van huisje aangewezen.
Wij vervolgens naar ons huisje ( waar we de sleutels niet van hadden) wij weer terug om die te halen. Maar dat kon pas echt om 15:00 dat hadden we allemaal kunnen lezen in het regelement. Wat zou er toch allemaal gebeurt zijn in dat uur?? Iig niet gepoetst was onze conclusie.
Slecht onderhouden park met wat ik zag meer dan genoeg personeel. Ik zou zeggen zet ze eens aan het werk!
Ze zullen het allemaal wel goed bedoelen maar ik betaal niet voor goede bedoelingen.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
20 maart 2017 beoordeeld

Voor wat je betaalt mag je echt niet klagen. Ik en mijn vrouw hebben er een leuk weekend gehad met een dagje Efteling. Keertje in het zwembad gedoken en een wandeling gemaakt en dat allemaal voor een paar tientjes.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner