“Schitterende omgeving met geweldig eten”
Beoordeling van De Molen

De Molen
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Kaatsheuvel
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het restaurant is rondom de monumentale graanmolen gebouwd en ademt sfeer en gezelligheid. Laat u verrassen door de gedreven keukenbrigade die dagelijks zorgt voor pure en heerlijke gerechten. Neem ook eens een kijkje in de wijnkaart of laat u adviseren door de vakkundige bediening.
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bevlogen personeel in een inspirerende omgeving serveren geweldige gerechten voor zeer schappelijke prijzen. Zeer regelmatig bezoek ik dit restaurant voor zakelijke diners. Mijn zakenrelaties komen hier ook graag weer terug. Schenken ook geweldige wijnen.
Bezoekje naar de bovenverdiepingen van de molen is ook interessant

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gedineerd nav ons 50 jarig huwelijk. Alleen maar positieve ervaringen bij ons gezelschap met de gerechten. Met name de desserts waren verrassend goed. En een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

3 juli 2018 beoordeeld

Ik denk dat onze verwachting anders was, maar op zich was het eten goed, niet heel verrrassend, daarentegen waren de bijpassende wijnen (waar we speciaal om vroegen) heel smaakvol en goed gekozen. Echter dat bakje friet en mayo Had echt niet gehoeven. We komen om goed te tafelen, niet om friet te eten.
Bediening was vriendelijk en vlot.

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar weken terug gegeten met vrienden bij de Molen. We hadden een reservering gemaakt voor 19 uur. Dan zou je verwachten dat er iemand klaar staat om je te ontvangen.. Maar helaas was dit niet het geval. Op het terras was het erg druk. Uiteindelijk na even rond dwalen in het restaurant zelf een tafel uitgekozen. Na ongeveer 20 minuten ben ik een gastheer gaan zoeken buiten. En werd er gezegd dat ze ons niet hadden zien zitten. Dit was een valse start.

Wij hebben 3 gangen a la carte gegeten en dit was goed.
Ook tijdens het serveren was het personeel vriendelijk.

24 juni 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst geen ontvangst door een van de medewerkers. Zelf naar plaats gelopen. Jammer. Prijs kwaliteit is goed. Goede bediening, alleen bij drankje bestellen graag voortaan ook de mede gasten vragen of men wat zou willen drinken. Michelinsticker is verleidelijk op de deur. Dat is mijn persoonlijke mening. Graag meer keuze in de hoofdgerechten voor zowel vlees als vis. Enkel een bakje frites is erg karig . Geef ook wat extra groenten of vraag dit minimaal

Reizigers die De Molen bekeken, bekeken ook

Sprang-Capelle, Noord-Brabant

Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In De Molen geweest? Deel je ervaringen!