“Heerlijk gegeten”

De Molen
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Kaatsheuvel
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het restaurant is rondom de monumentale graanmolen gebouwd en ademt sfeer en gezelligheid. Laat u verrassen door de gedreven keukenbrigade die dagelijks zorgt voor pure en heerlijke gerechten. Neem ook eens een kijkje in de wijnkaart of laat u adviseren door de vakkundige bediening.
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, heerlijk eten en een prachtige uitstraling. Wat wil je nog meer. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxt stijlvol terras, je struikelt hier niet over de kinderen, en ze hebben er heerlijke broodjes en en prima rosé, voor n hele nette prijs kwaliteit verhouding, ik heb er in ieder geval n leuk adresje bij!

2 april 2018 beoordeeld

Na een fijn ontvangst met een drankje aan tafel gegaan. Een grote tafel bij het raam dus veel licht. Erg prettig. Het voorgerecht was fijne delictate smaken vormgegeven. Ik had de gerookte runder entrecote. De rook was heel subtiel aanwezig had van mij persoonlijk meer mogen zijn. Van de wijnkaart een Primitovo gekozen. Was heerlijk hierbij. Hoofdgerecht de parelhoen was ook lekker zeker niet droog precies goed. Met nog een klein stukje bot. Van mij had er iets meer groentes bij mogen zitten. Als afsluiter het kaasplankje, niet te groot dus een mooie afsluiter. Bediening erg goed en correct.

19 maart 2018 beoordeeld

Prima restaurant om ongedwongen lekker te eten. De bediening is informeer en het eten van goede kwaliteit. Zeker aan te raden is een lunch in de zomer buiten op het terras naast de molen.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij de Molen. We komen er graag want het eten is gewoon super. We hebben genoten van alle heerlijke gerechten. Prijs kwaliteit verhouding is 100 punten. Super personeel wat er voor zorgt dat je je verwend voelt. Hoe fijn is dat. We komen zeker weer terug.

Reizigers die De Molen bekeken, bekeken ook

Sprang-Capelle, Noord-Brabant

Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In De Molen geweest? Deel je ervaringen!