“Erg lekker en gezellig”

Bistro de Leckernij
Geclassificeerd als nr. 10 van 42 Restaurants in Kaatsheuvel
Keukens: Frans
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gereserveerd na een dagje Efteling.
Hadden laat gereserveerd, maar was geen probleem.
Ook niet voor 12 personen.
Werden goed ontvangen.
Persoonlijk.
Geen haast, is ook altijd fijn.
Zaak was groter dan het leek, maar door de indeling viel dat niet op.
Kaart was uitgebreid. Er was een bistro menu, maar je kon ook al la carte bestellen.
Gerechten waren goed en meer dan voldoende.
Er waren ook meer dan genoeg bijgerechten.
Ik had het Lamshamburgertje met gebakken kwartelei en tzatziki. Was goed van smaak, erg lekker dus.
Als hoofdgerecht had ik 2 biefstukjes van de haas met pepersaus. Garing was niet gevraagd, maar was voor mij goed (saignant).
Bediening was aardig en geduldig.
Heerlijke avond gehad.
Prijs kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: april 2019

26 maart 2019 beoordeeld

We hebben genoten van een verrassingsdiner met het hele gezin inclusief onze kinderen en kleinkinderen. De kleine kinderen konden zich prima vermaken in een apart ingerichte speelhoek. Diner was prima met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: maart 2019
22 februari 2019 beoordeeld

Ik heb meerdere malen zowel in De Leckernij in Oosterhout als in de vestiging van De Leckernij in Kaatsheuvel gegeten en altijd was de kwaliteit-prijs verhouding prima. Zo ook deze keer.
Toch had ik een negatieve ervaring... ik hoorde namelijk dat de vestiging in Oosterhout gaat sluiten. Als reden werd opgegeven dat het vinden van goed personeel onmogelijk bleek. Jammer. In het pand in Oosterhout komt trouwens de tweede vestiging van een ander restaurant uit Waalwijk, namelijk Montmartre :-).
Verder was alles bij ons bezoek aan De Leckernij in Kaatsheuvel weer als vanouds: 3 smakelijke gangen voor slechts 20 euro. De attente bediening en gezellige entourage maakte er weer een geslaagde avond van.

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een jaar de leckernij weer bezocht om een hapje te eten. We hebben het bistromenu gegeten en het was weer lekker als van ouds. Ook de bediening was zeer netjes en snel in het serveren van de gerechten.

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijkbaar komen er steeds meer restaurateurs die begrijpen hoe je goede kwaliteit, tegen een redelijke prijs in een gezellige ambiance kunt creëren. Na een dagje Efteling met onze kleinzoon van 4, zoon en schoondochter is dit precies wat je wilt. Hoofdgerechten voor 15 euro, zoals sliptongetjes of runderstoof. Voorgerechten, zoals stukjes ossenhaas met paddestoelen of pittige grote garnalen. Geen hoogstandjes, maar gewoon prima. Onze kleinzoon was niet uit de speelruimte te slaan, eindeloos bezig om de dvd aan de praat te krijgen. De bediening is attent. Kortom een prima ervaring.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Bistro de Leckernij bekeken, bekeken ook

Sprang-Capelle, Noord-Brabant

Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In Bistro de Leckernij geweest? Deel je ervaringen!