Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Na een intensief dagje afteling hebben wij heerlijk genoten van een drankje en een spelletje bij de bar.
Heerlijk geslapen en ontspannen in het ruime bubbelbad.
Mooie goee verzorgde kamers.
Personeel erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Uitstekend ontbijt met een ruim assortiment

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 mei 2020

Sfeervolle bed en breakfast. Erg gastvrij. Mooie tuin. Heerlijk gegeten en uitgebreid ontbijt. Kamers zijn schoon en een heerlijke tuin met terras. Lekker wandelen in de Loonse Drunense Duinen. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Leuke B&B met een gezellige “huiskamer” met leuke zit gedeelte. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De gerechten uit de keuken zijn zeer goed. Er worden heerlijke burgers geserveerd met friet en verse salade.
Kamers zijn prima, persoonlijk vond ik het matras wel erg zacht. Heerlijk ontbijt met vers afgebakken broodjes. Perfect na o.a. een dagje Efteling.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Super goede ontvangst gehad ook al waren we laat aangekomen na een dagje Efteling. Zeer lieve en hartelijke mensen die je steeds doen thuis voelen.
Heel lief voor de kinderen ook! Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

We kwamen aan bij het hotel en werden warm onthaalt. We hadden 3 kamers, 2 upgrade en 1 normale kamer. De 2 upgrade kamers zijn wat moderner dan de normale kamer. De kamers zijn netjes en schoon. Qua gastvrijheid van de Brabantse gezelligheid is dat als je op het terras gaat zitten je een chipje en een nootje krijgt. Personeel zeer vriendelijk, ook zijn ze geïnteresseerd in je. Het restaurant heeft een kleine kaart, lekker en grote porties, je komt niets te kort. Dus een aanrader om te slapen en te eten...

Datum van verblijf: juni 2019