Beoordeeld op 19 februari 2019 via mobiele applicatie

Met de familie zochten wij een uitvalsbasis voor een weekendje weg nabij de Efteling. In de Joremeinshoeve vonden wij exact wat we zochten. De kamers waren netjes, het ontbijt uitgebreid met verse broodjes, croissant geserveerd op tafel. De hoeve heeft een woonkamergedeelte met een grote lange tafel en een zithoek waar je in de middag een drankje en een borrelhapje kan nuttigen en savonds een spelletje. Alles is wel een beetje ouderwets, maar dat past bij de hoeve. We hebben ook een avond gedineerd in het restaurant en waren blij verrast. Het stokje lijkt langzaam overgenomen te worden door de jonge garde en dat zagen wij als positief.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 januari 2019

Super knus en een plek waar je met de hele familie, inclusief opa en oma kan komen. De hoeve is kort geleden overgenomen door de de volgende generatie. Je ziet, voelt en proeft dat er een nieuwe energie is en dit geeft voor een fijn verblijf.

Het ontbijt was copieus en we hebben er ook heerlijk gedineerd. Het eten werd met veel plezier geserveerd en de gastheer wist veel over de wijnen te vertellen. Daarnaast was het eten ook zeer geslaagd en heb ik genoten van de kruising tussen de spruit en de boerenkool (dit was voor mij een nieuwe culinaire ervaring). Er waren ook kindermenu's en er is een leuke kinderspeelhoek. Buiten is er ook een schommel voor de kids.

De kamers zijn comfortabel. We hadden een ruime en schone badkamer en het was sfeerfol ingericht met kerstverlichting. Met het enthousiasme van het team is dit een parel dicht bij de Efteling.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zijn fijn hotel, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mooie kamers. Doordat het zo warm was en wij kamers met bedstee hadden, waren er losse bedden bij gezet, omdat het in de bedstee veel te warm zou zijn. Top geregeld!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 maart 2017

Zonder navigatieaanwijzingen is dit restaurant niet gemakkelijk te vinden. We hadden er met een flinke groep een heel gezellige avond. Als je de amuse en de tussengerechtjes meetelt, kwamen we uit op zeven gangen. Die gangen waren bescheiden van omvang maar alles was lekker klaar gemaakt. Stevig gebakken ongeschilde aardappels bij een hoofdgerecht met vis zou ik zelf niet bedacht hebben, maar dat is een detail.
Op een van de eerste voorjaarsavonden konden we trouwens het eerste deel van de avond in de mooie tuin doorbrengen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 31 januari 2017 via mobiele applicatie

Ons diner bij de Landereije was top, van begin tot eind. Zowel mijn broer en ik als mijn vader kampen met voedselallergieën en de chef-kok deed hiernaar op voorhand research en vroeg naar meer details. Op de avond zelf kwam hij persoonlijk naar onze tafel om een menu-op-maat voor te stellen. We werden op geen enkele manier teleurgesteld door de kwaliteit van de verschillende gangen en genoten van elke maaltijd. Deze chef-kok streeft ernaar om een volwaardig gerecht neer te zetten, ook al moeten verschillende ingrediënten vervangen worden. Alles bleef in balans en we hadden nooit het gevoel dat hij zomaar iets had weggelaten (wat bij andere restaurants vaak gebeurt). Bovendien een zeer goede wijnkaart en sommelier die zijn vak kent. De serveersters kenden hun menu's vanbuiten (zelfs de allergievrije borden) en presenteerden met stijl. Hen was niets te veel gevraagd.
Dat alles aan een zeer democratische prijs!! Een aanrader was zeker het verrassingsmenu.
Hiervoor zouden we terug naar Holland komen.
Doe zo voort!

Datum van verblijf: januari 2017