Beoordeeld op 31 maart 2017

Zonder navigatieaanwijzingen is dit restaurant niet gemakkelijk te vinden. We hadden er met een flinke groep een heel gezellige avond. Als je de amuse en de tussengerechtjes meetelt, kwamen we uit op zeven gangen. Die gangen waren bescheiden van omvang maar alles was lekker klaar gemaakt. Stevig gebakken ongeschilde aardappels bij een hoofdgerecht met vis zou ik zelf niet bedacht hebben, maar dat is een detail.
Op een van de eerste voorjaarsavonden konden we trouwens het eerste deel van de avond in de mooie tuin doorbrengen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 31 januari 2017 via mobiele applicatie

Ons diner bij de Landereije was top, van begin tot eind. Zowel mijn broer en ik als mijn vader kampen met voedselallergieën en de chef-kok deed hiernaar op voorhand research en vroeg naar meer details. Op de avond zelf kwam hij persoonlijk naar onze tafel om een menu-op-maat voor te stellen. We werden op geen enkele manier teleurgesteld door de kwaliteit van de verschillende gangen en genoten van elke maaltijd. Deze chef-kok streeft ernaar om een volwaardig gerecht neer te zetten, ook al moeten verschillende ingrediënten vervangen worden. Alles bleef in balans en we hadden nooit het gevoel dat hij zomaar iets had weggelaten (wat bij andere restaurants vaak gebeurt). Bovendien een zeer goede wijnkaart en sommelier die zijn vak kent. De serveersters kenden hun menu's vanbuiten (zelfs de allergievrije borden) en presenteerden met stijl. Hen was niets te veel gevraagd.
Dat alles aan een zeer democratische prijs!! Een aanrader was zeker het verrassingsmenu.
Hiervoor zouden we terug naar Holland komen.
Doe zo voort!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na vriendelijk ontvangst hebben we onze studentenkamer betreden, zie foto's. Zo vriendelijk als dat we smiddags werden ontvangen, zo nors was de avond dienst. Het ontbijt was karig, slecht gekookte eieren, en de 10 euro pp absoluut niet waard. Slechte prijs/kwaliteit verhouding in het algemeen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

Op doorreis met fiets was dit hotel onze eerste stop . Bij aankomst werden we verwelkomt door de vrouw des huizes . Wij hebben kamer 11 gehad , een ietwat ouder ingerichte kamer , geen kast maar een nis met gordijn , badkamertje met douche en wc was ok . Standaard kamer, niet meer niet minder . Later op de avond heerlijk gegeten , het verrassingsmenu is een aanrader . Het was echt lekker !!
Rustige buurt rond het hotel wat het aangenaam maakte om te slapen . Verder is er in de buurt niks te verkennen , nog even door de aanpalende wijk gewandeld en dan onder de wol .... Zoals vorige beoordelingen vonden wij het restaurant van hogere kwaliteit als het hotel . Onze waardering : gemiddeld

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 12 april 2015

Je zou haast zeggen dat de zaak door twee verschillende eigenaren wordt gerund. Een hotel dat niet zo heel sterk uit de vergelijkingen komt. Kleine kamertjes, soms heel raar in gericht, kamer 9 is een kamertje met een bedstee wat je met een trapje moet bereiken, als je erin ligt achterin moet je over je kamergenoot heen kruipen om naar de wc te gaan. Heel onpraktisch. kamer 1 is heel klein maar wel met een ruime badkamer. In kamer 9 is de wc vlak voor de douche wat heel onhandig is. Kamer 10 is juist weer wat ruimer. Dus de kamers verschillen nogal van elkaar in grootte, en praktische inrichting. Ik vond de matrassen wel een beetje zacht. De tv's in de kamers zijn ook erg verschillend, Sommige bijna antiek, andere wel flatscreen maar erg klein. Het is wel allemaal schoon en het personeel is vriendelijk, net als de huiskat. Bij het ontbijt heerlijke zelfgebakken superverse broden. Erg lekker. Ik miste iets van yoghurt of zuivel bij het ontbijt. Goede wifi, met signaalversterkers door heel het hotel heen.

Dan het restaurant: een mooie ruimte, een kok die verrassingsmenu's serveert met de meest originele gerechten. Buitengewone kwaliteit, 5 sterren waard. Supersmakelijke toetjes, heerlijke verse kruidenthee, prachtige likeuren en dranken van meer dan de gemiddelde kwaliteit (de Calvados bijvoorbeeld is een klasse apart), erg goede wijn. En alles heel betaalbaar. Heel goede, vlotte en vriendelijke bediening.

Al met al dus het restaurant 5 sterren, het hotel 3, dus gemiddeld 4. Ik vond het een fijne plek.

Kamertip: Vermijd kamer 9.
Datum van verblijf: april 2015