Tourist43958469827

Een aanrader voor een geslaagd weekendje Efteling!

Beoordeling van Hotel De Kroon
4,0 van 5 bollen1 apr 2024 beoordeeld
Niet alle reviews waren positief. Om die reden was ik een beetje sceptisch maar ik moet zeggen: we zijn super tevreden over ons verblijf in Hotel De Kroon. Leuke kamers voorzien van alles wat je nodig hebt. Na de gezellige drukte van het Guesthouse kom je in het hotel terecht in een oase van rust, zodat je goed uitgeslapen aan een dagje Efteling kan beginnen.
Onze kleinkinderen vonden vooral het slapen in de “schuif” de max. Zeker een aanrader. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
3.3 km van Hotel De Kroon
Zwembad
Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
Beoordeeld op 28 maart 2024 via mobiele applicatie

Ik ben echt supertevreden!
Ik ben alleen en heb een mega kamer gekregen (kamer 15). Het is heel erg netjes! Schoon, groot, voorzien van alle basisbehoeften. Badkamer is prachtig. Wat is Kaatsheuvel leuk en wat is het goed geregeld allemaal, het grenst aan een grote AH, snackbar en trefpunt van meerdere b&b's/hotels bij elkaar. Je kunt hier dan lekker ontbijten, dineren of wat anders. Het is echt relaxed hier. De locatie is oud maar dat hindert niet. Ik hoop tot de volgende keer(en dan weer deze kamer svp haha)

Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 december 2023

We zijn er nu 2x geweest om te overnachten na een bezoek aan de efteling, en kom er zeker nog eens!
Kamer was schoon, bedden liggen goed, badkamer is prima. De kamer ziet er modern uit, (4 persoons kamer)
Ontbijt is ook helemaal prima.

Paar minuten lopen naar de efteling, de supermarkt er vlak naast is ook handig.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 6 augustus 2023

Hygiëne laat alles ten wensen over..
eeuwen oude speen onder het bed.
Schaam/okselhaar van de vorige gast nog op de muur in de douche.
En ook weet ik dat de vorige gasten een nieuwe tube tandpasta hadden omdat dat papiertje nog op de prullenbak in de douche ligt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 21 mei 2023 via mobiele applicatie

Na een dagje Efteling gingen we naar dit hotel. Het blijft vreemd dat je in moet checken bij een ander hotel 50 meter verderop. Maar ok. Kamer is schoon echter wel outdated. Badkamer is (te) klein. Nu zijn wij niet groot maar we moesten ons wel in alle bochten wringen om naar de wc te kunnen gaan en douchen. Doucheputje was redelijk verstopt dat je met t douchen bijna tot je enkels in t water staat. Kamer zou voorzien zijn, vlgs de beschrijving van 2 tv’s! Nu hing er in de hoek een klein scherm ter grootte van een pc beeldscherm. Als je op bed zou liggen kon je t halve scherm niet eens zien. Maar goed tv aanzetten. Afstandsbediening deed het niet. Bleek er geen batterijen in te zitten. Na gebeld te hebben met receptie kwam al snel iemand met een andere AB, helaas was die niet geschikt voor deze tv, bij de tweede keer werkte het wel. Helaas hadden we buren die niet zoveel rekening hielden met andere gasten en zelfs half 3 s nachts nog uitgebreid gingen douchen. Het is erg gehorig dus slapen ging hierdoor niet. Na een dagje Efteling is het verblijf wel lekker maar voor ruim €130 mag je best meer verwachten. Matrassen op de normale bedden zijn aan vervanging toe!!
Verder vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Kamertip: Verwacht niet teveel comfort!
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 6 november 2022 via mobiele applicatie

We hadden één nacht geboekt met bezoek aan de Efteling. Het is een hotel met daarnaast een guesthouse en de laatste is het hoofdgebouw. We hebben daar ‘s ochtends onze tickets voor de Efteling gehaald en waren wel onder de indruk van het guesthouse, het zag er goed uit. Vriendelijke ontvangst en onze tas kon in een afgesloten bagageruimte. De afstand naar de Efteling is goed te doen. Wel vind ik dat ze het op de site dichterbij over doen komen.
‘s Avonds hebben we onze tas gehaald en zijn we naar het hotel gelopen. Met de pas voor je kamer open je ook de buitendeur. Binnen was het stil en verlaten. Las in een andere review dat diegene zich in the Shining voelde en ik kan me daar inderdaad wel in vinden. Voor de kamers boven loop je door lege ontbijtruimtes en voelt het een beetje creepy. Boven vonden we het niet zo fris ruiken. Eenmaal in de kamer vonden we het het in eerste instantie allemaal best oké. Ruime kamer en het zag er schoon uit. Tot we wilden gaan douchen, want wauw, wat was de badkamer goor. Boven de douche was het vergeven van de schimmel. Op het plafond, in de voegen, echt heel vies en ik vind dit echt niet kunnen. Ook vind ik het jammer dat er maar 1 klein prullenbakje in de douche staat en verder niks. Ook was er geen kastruimte aanwezig. En als laatste wil ik ook nog even noemen dat de lucht op de gang ‘s ochtends bij het verlaten van de kamer niet te harden was. We zijn kokhalzend naar buiten gerend.
Afgezien van de douche en die stank was het dan verder wel prima voor alleen een nachtje slapen. Gratis parkeren, prima afstand lopen naar de Efteling, dikke duim omhoog. Maar het hotel zal ik niet snel weer boeken. Het guesthouse wil ik nog wel een kans geven want het zag er goed uit.
Dus vrienden van de Kroon, pak alsjeblieft de badkamers aan en doe wat aan die lucht op de gang. En misschien wat doen om ervoor te zorgen dat hotel de Kroon niet voelt als een bijgebouw van het guesthouse waar jullie eigenlijk geen moeite meer in willen steken.

Datum van verblijf: november 2022