Volledig restitueerbaar voor vr 31 mei
Volledig restitueerbaar voor za 1 jun.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
ZenHotels.com
Luc W
Antwerpen, België

Onderkomen en akelig hotel

Beoordeling van Hotel De Kroon
2,0 van 5 bollen24 okt 2022 beoordeeld
Goed gelegen hotel, met goede en fijne faciliteiten in het nabijgelegen Guesthouse Hotel, en voordelig Efteling-arrangement, maar... Hotel De Kroon zelf is - in tegenstelling tot het Guesthouse- een ongezellig en onderkomen hotel. Het lijkt helemaal verlaten en je moet in het halfduister door lange gangen en verlaten feestruimtes, om in de kamers boven te geraken. Het voelde net als in The Shining! De kamer zelf was okee, alle facliteiten aanwezig. Maar de kamer had zijn beste tijd al lang geleden gehad. De douche was niet heel schoon, de ramen klemden en de balustrade van het balkon hing los. De bedden en kussen waren ook van beduidend lagere kwaliteit dan die in het Guesthouse hotel. De ramen hadden enkel glas, waardoor je alle geluid van de straat ook luid kon horen. Ook vanop de gang en de kamers was er veel lawaai.
Samengevat: Guesthouse: ja, De Kroon: nee
Datum van verblijf: oktober 2022
Kamertip: Boek een kamer in het Guesthouse hotel, niet in De Kroon
2,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
1.5 km van Hotel De Kroon
Zwembad
Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

Geboekt voor 2 kamers (3 volwassenen en 2 volwassenen + 2 kinderen) Kamers proper, badkamer met propere douche en zelfs haardroger beschikbaar. Goede bedden. Personeel is heel vriendelijk. In het guesthouse is een lekker ontbijtbuffet beschikbaar te reserveren op diverse tijdstippen.
Eerste avond na aankomst nog iets gegeten, eenvoudig maar lekker.
Uitstekende ligging als je naar de efteling gaat, het is maar 10 min. lopen en je kan je auto gratis parkeren bij het hotel. Aanrader.

Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel goed geslapen. Fijne bedden
Wij verbleven in hotel de kroon wat op loop afstand ligt van de Guest House.
De incheck was bij het guesthouse en vanuit daar konden we met de pas van de kamer naar hotel de kroon lopen.
We verbleven hier omdat we de volgende dag naar de Efteling gingen.
Het ontbijt was basic maar goed in orde.
De ruimte vindt ik echter te klein. Tegen over de groote vna hotel de kroon en het guesthouse.
Veel mensen stonden in de rij in afwachting voor een tafel.
Om 1600 is het pas inchecken bij Hotel de kroon. Dit vindt ik aan de late kant. Twee uur zou een betere tijd zijn.
Al met al een prima hotel top locatie.
Voorde auto ruime parkeergelegenheid naast hotel zit namelijk een ah met parkeerplaatsen
En met het ov is het ook goed te doen

Beoordeeld op 14 september 2022

Ongedwongen aangenaam verblijf met vriendelijk personeel gehad met de familie en bezoek van de efteling. Lekker ontbijt en zelf samenstellen van je lunchbag was een extra plus. s' Avonds rustig kunnen eten in de zaal met heel de familie.

Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Alles zag er schoon, degelijk en netjes uit en bediening was uiterst netjes. Ontbijt kan beter qua logistieke indeling, nu zijn het allemaal aparte hoekjes waar je het eten drinken moeten pakken. Kan centraler.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn er maar 1 nachtje geweest, maar alles was super schoon en van alle gemakken voorzien. Je kan met qr code eten bestellen. Boven de 20 euro heb je ook roomservice. Ook hebben wij inclusief ontbijt gedaan, lekker ei met spek! En zoveel meer om uit te kiezen.