Patricia H

Goed hotel voor overnachting met combi dagje Efteling.

Beoordeling van Hotel De Kroon
4,0 van 5 bollen19 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel goed geslapen. Fijne bedden
Wij verbleven in hotel de kroon wat op loop afstand ligt van de Guest House.
De incheck was bij het guesthouse en vanuit daar konden we met de pas van de kamer naar hotel de kroon lopen.
We verbleven hier omdat we de volgende dag naar de Efteling gingen.
Het ontbijt was basic maar goed in orde.
De ruimte vindt ik echter te klein. Tegen over de groote vna hotel de kroon en het guesthouse.
Veel mensen stonden in de rij in afwachting voor een tafel.
Om 1600 is het pas inchecken bij Hotel de kroon. Dit vindt ik aan de late kant. Twee uur zou een betere tijd zijn.
Al met al een prima hotel top locatie.
Voorde auto ruime parkeergelegenheid naast hotel zit namelijk een ah met parkeerplaatsen
En met het ov is het ook goed te doen
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
3.3 km van Hotel De Kroon
Zwembad
Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
Beoordeeld op 14 september 2022

Ongedwongen aangenaam verblijf met vriendelijk personeel gehad met de familie en bezoek van de efteling. Lekker ontbijt en zelf samenstellen van je lunchbag was een extra plus. s' Avonds rustig kunnen eten in de zaal met heel de familie.

Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Alles zag er schoon, degelijk en netjes uit en bediening was uiterst netjes. Ontbijt kan beter qua logistieke indeling, nu zijn het allemaal aparte hoekjes waar je het eten drinken moeten pakken. Kan centraler.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn er maar 1 nachtje geweest, maar alles was super schoon en van alle gemakken voorzien. Je kan met qr code eten bestellen. Boven de 20 euro heb je ook roomservice. Ook hebben wij inclusief ontbijt gedaan, lekker ei met spek! En zoveel meer om uit te kiezen.

Beoordeeld op 31 augustus 2022 via mobiele applicatie

Verzorgde kamer, bedden lagen heerlijk.
Ideaal voor ons efteling bezoek!!
Allern jammer dat er geen koelkastje aanwezig was.
Kamers zijn wel wat gehorig of de buren maakten gewoon zoveel lawaai bij thuiskomst. Ze gingen ook nog buiten zitten na 0.00 uur terwijl wij al lagen te slapen en hierdoor wakker werden maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

We hadden een economy deluxe kamer. De naam is het zeker niet waard. Patio buiten was erg vervuild. Sigarettepeuken en vol onkruid. Gordijn stond open, kon niet helemaal voor het raam, waardoor de kamer superwarm werd. Er is dan ook geen airco op de kamer. De kamer was veel te klein om met 4 personen te slapen. Er stond een babybed en een uitgeschoven bed waardoor het niet mogelijk was als volwassene om te paseren. Je moest over je bed klimmen en klauteren. Er was heel luide ventilatie die heel lang bleef doorgaan waardoor slapen voor 23u30 onmogelijk was. En na 23u30 werd er nogal veel kabaal gemaakt in de gang voor een half uur.

Datum van verblijf: augustus 2022