Natasja K

Schoon

Beoordeling van Hotel De Kroon
5,0 van 5 bollen7 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij zijn er maar 1 nachtje geweest, maar alles was super schoon en van alle gemakken voorzien. Je kan met qr code eten bestellen. Boven de 20 euro heb je ook roomservice. Ook hebben wij inclusief ontbijt gedaan, lekker ei met spek! En zoveel meer om uit te kiezen.
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Word beloond met One Key
Restaurant
Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2022 via mobiele applicatie

Verzorgde kamer, bedden lagen heerlijk.
Ideaal voor ons efteling bezoek!!
Allern jammer dat er geen koelkastje aanwezig was.
Kamers zijn wel wat gehorig of de buren maakten gewoon zoveel lawaai bij thuiskomst. Ze gingen ook nog buiten zitten na 0.00 uur terwijl wij al lagen te slapen en hierdoor wakker werden maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

We hadden een economy deluxe kamer. De naam is het zeker niet waard. Patio buiten was erg vervuild. Sigarettepeuken en vol onkruid. Gordijn stond open, kon niet helemaal voor het raam, waardoor de kamer superwarm werd. Er is dan ook geen airco op de kamer. De kamer was veel te klein om met 4 personen te slapen. Er stond een babybed en een uitgeschoven bed waardoor het niet mogelijk was als volwassene om te paseren. Je moest over je bed klimmen en klauteren. Er was heel luide ventilatie die heel lang bleef doorgaan waardoor slapen voor 23u30 onmogelijk was. En na 23u30 werd er nogal veel kabaal gemaakt in de gang voor een half uur.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met vriendelijke ontvangst, ideale uitvalsbasis voor Efteling die op loopafstand te bereiken is , goed ontbijt met voldoende variatie. De tuintjes von hotel de kroon mogen wel beetje opgefrist worden dat was enige minpunt veel onkruid maar dat was ruimschoots goedgemaakt door ligging , tip boek bij je verblijf zeker combi met Efteling en Beekse Bergen scheelt in prijs

Kamertip: Parkeer aan het hotel is gratis en ga te voet naar Efteling is maar 10 min wandelen probeer er voor 10u je kan al vroeger in het park
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Het was een warme dag geweest en het was 's nachts enorm heet op de kamer. Er was niets ter verkoeling, zelfs niet een klein ventilatortje. Zeer weinig geslapen hierdoor. De kamer was verder oke, sober.

Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

In combinatie met de Efteling twee dagen heel goed te doen. Afstand goed te lopen zo'n vijf min.
Hotelkamer zelf simpel maar strak en fijne bedden. Prima parkeren genoeg ruimte. 1 min puntje is dat ontbijt tegenviel. Weinig keus en erg onoverzichtelijk.