Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 119
PricelineUS$ 119
Hotels.comUS$ 120
TravelocityUS$ 120
Lol.travel
Orbitz.comUS$ 120
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Het was een warme dag geweest en het was 's nachts enorm heet op de kamer. Er was niets ter verkoeling, zelfs niet een klein ventilatortje. Zeer weinig geslapen hierdoor. De kamer was verder oke, sober.

Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

In combinatie met de Efteling twee dagen heel goed te doen. Afstand goed te lopen zo'n vijf min.
Hotelkamer zelf simpel maar strak en fijne bedden. Prima parkeren genoeg ruimte. 1 min puntje is dat ontbijt tegenviel. Weinig keus en erg onoverzichtelijk.

Beoordeeld op 26 juli 2022

nette kamer, goeie bedden, lekker ontbijt, gezellige bar. Rustig gelegen. Ideale gelegenheid voor een overnachting op doorreis of als je bv naar de Efteling gaat. Voor langere verblijven is de kamer te klein, zeker met kinderen

Beoordeeld op 4 juli 2022 via mobiele applicatie

Samen met m’n vriend een overnachting gehad in Hotel de Kroon, dit omdat het GuestHouse vol was en daar goede verhalen over te hebben gehoord.

Inchecken online gedaan, en betaald + pasje gehaald in het Guesthouse hotel. Gastvrij behandeld en konden naar ons hotel toe lopen.
In het hotel aangekomen was het wat donker en lichtjes kil, waar we al verbaasd over waren. Lampen gingen redelijk laat aan door sensoren die niet zo lekker liep, waardoor je de door de donkere gang liep voor je gevoel opzoek naar de trap. Voor de trap moet je ook door een ruimte lopen die muf ruikt met stoelen in een soort presentatie opstelling. De traphal zelf was donker en versierd met een canvas met Eftelingfiguren wat het nog een beetje opknapte. De gang boven was nog killer & muffer. Was niet duidelijk aangegeven welke kant je op moest voor de kamer. Uiteindelijk kamer gevonden en binnengekomen, zag het er op het eerste oog netjes uit.

Bedden lagen goed, tv’tje tafeltje voor spullen.

Maar als je beter kijkt en er eventjes bent is de kamer enorm kill, met een poster van een zwaan uit de Efteling gedecoreerd. De badkamer ziet er niet fris uit en is wel aan vervanging toe. En voor ‘verkoeling’ hing er een luchtventilator? aan het dak.

De kamers waren wat gehorig waardoor je de andere kamers wf en toe flink kon horen.
Verder de nacht prima doorgebracht en de volgende ochtend in het Guesthouse ontbeten.

Daar was weer het vriendelijke personeel die je hielp.
Alleen was het “zoek zelf maar een plaatsje uit” beetje gekkig? Het restaurant stond op z’n kop door een wisseling van de mensen, personeel probeerden wel zo snel ze konden tafels leeg te halen.

Ontbijt zelf was een prima basis ontbijtje met wat brood, beleg, cruesli en drankjes. Was zelf wat uitvinden waar alles stond, was lastig te overzien door de drukte van de wissel. Maar 14,95 was wel wat duur voor wat je kreeg vind ik.

Verder bij het uitchecken snel geholpen, over de badkamer verteld en hij zei dat hij ‘t zou doorgeven. Maarja, ‘t is maar de vraag of ze er wat aan gaan doen. Lijkt me logisch dat ze hier wel van op de hoogte zijn.

Ik zou niet terug gaan naar Hotel de Kroon, want zulke kamers verblijf ik liever niet in.

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Top hotel we konden eerder inchecken omdat we een feest hadden in Tilburg even omkleden en door nette kamer personeel is erg aardig.fijn dat we er met 4 konden slapen nette badkamer een klein buiten stukje gratis parkeren zeker de moeite waard als je in de buurt was heb te doen.

Datum van verblijf: juni 2022
GuestHouse Hotel Kaatsheuvel , Eigenaar van Hotel De Kroon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Wow wat een fantastische review! Enorm bedankt :)
Hopelijk mogen we jullie snel nog eens ontvangen in ons hotel.

Laure - Front Office