Hotel De Kroon
  • Restaurant
De Villa(Dongen)
  • Restaurant
19 februari 2018 beoordeeld

We hebben dit hotel een 3 tal jaar geleden ook al bezocht, toen vonden wij het iets minder (zeker niet slecht maar gewoon middelmaat). Blijkbaar is dit hotel overgenomen en je merkt dit ook, heel vriendelijke persoon aan de receptie, gratis koffie en thee , stukje cake,etc... Helpen je waar nodig, zeker niets op aan te merken! wij komen er zeker nog eens terug!

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
W779NRinfo, Front-Office van Hotel De Kroon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Goedemorgen Stien en Stijn,

Wat leuk dat jullie een aantal jaren geleden ook zijn geweest bij de vorige eigenaressen! Fijn dat jullie te spreken zijn over de verbetering van de kwaliteit hier worden wij erg blij van :) Fijn om te lezen dat jullie de vriendelijkheid van het personeel op prijs stellen en hopelijk heeft de cake waar we veel liefde en passie in hebben gestopt jullie gesmaakt.

Hopelijk tot een volgende keer bij Hotel de Kroon of bij GuestHouse Hotel Kaatsheuvel die medio juni zijn deuren opent!

Fijn weekend!

16 februari 2018 beoordeeld

Een klein maar fijn hotelletje, geen grote luxe maar wel degelijk en schoon, vriendelijk personeel, uitstekend gelegen voor de Efteling (kleine 10 minuutjes wandelen), gratis parkeren voor het hotel. Goede wifi. Wel geen lift. Verzorgd ontbijtbuffet met vele soorten vers brood. (wel geen chocopasta voor de kids voorzien, maar wel gebracht toen we erom vroegen en genoteerd door de receptioniste als verbeterpunt). Leuk voor kort verblijf met kinderen.

Kamertip: Niet geschikt voor mindervaliden wegens steile trap. Degelijke familiekamers.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
W779NRinfo, Receptie van Hotel De Kroon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2018

Beste Marcel,
Bedankt voor jullie bericht.
Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van het verblijf en nogmaals onze excuses dat er geen chocoladepasta aanwezig was op het ontbijt. Hopelijk hebben jullie wel evengoed genoten van het ontbijt buffet en zijn jullie met een volle maag vertrokken richting de Efteling.

Hopelijk tot een volgende keer.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel ! Nette kamers , bar beneden , speelruimte voor de kindjes , lekker ontbijt(ook bij laat ontbijt is alles aanwezig !) en dicht bij de Efteling. Zeker een aanrader met of zonder kindjes . Bedankt voor alle informatie en ontvangst ! Wij hebben een leuk weekend achter de rug:) .
Bedankt aan alle personeelsleden !

Vele groetjes ,

Verbleef: februari 2018, reisde met familie

Beste Elisa,

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Hopelijk is het bij jullie allemaal gelukt met het aanschaffen van de trein tickets richting Oostende via station Tilburg en hebben jullie een leuke dag in de Efteling gehad.

Bedankt voor jullie komst en hopelijk tot een volgende keer.

Fijn weekend.

25 december 2017 beoordeeld

Vorig jaar bij hotel De Kroon voor 2 nachten gelogeerd met kind van (toen) 5 jaar. Ze hebben in het hotel een speelkamer met speelgoed voor verschillende leeftijden. Lekker dichtbij de Efteling en heerlijk ontbijt. Zeer kindvriendelijk personeel!

Een jaar lang hebben wij aangehoord dat zoonlief, nu 6, heel graag weer naar het hotel wilde met die speelkamer. Van de zomer al geboekt, maar goed ook want het hotel was volgeboekt. Afgelopen weekend weer naar het hotel geweest, en efteling bezocht.

Wederom weer een geslaagd weekend. Kind blij, ouders blij. Ook nu weer vriendelijk personeel. Zelfde personeel als vorig jaar, alleen Daan was nieuw. En die heeft gelijk indruk gemaakt bij onze zoon. Schone, nette kamers. Heerlijk ontbijt (teveel om uit te kiezen) absoluut niet duur!

Nieuw hotel is in aanbouw ook met veel speelmogelijkheden voor kinderen. Presentatie zag er geweldig uit, dat we gelijk voor volgend jaar wederom hebben geboekt. We kijken er nu alweer naar uit.

Bedankt voor de gastvrijheid!
Groeten,
Fam. Van der Heide.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
W779NRinfo, Receptie van Hotel De Kroon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2017

Goedemorgen familie Van der Heide,

Wat een feest om 2017 af te sluiten met deze knallende review een jaar waarin wij vele gasten zoals jullie hebben mogen ontvangen! Fijn om te lezen dat jullie zoontje heeft genoten van het grote aanbod speelgoed in onze speelkamer. Zoals jullie gezien hebben zijn al onze kamers gerenoveerd twee weken geleden fijn dat jullie dit is opgevallen!

Graag wil ik jullie feliciteren met de eerste rechtstreekse boeking voor ons nieuwe Hotel GuestHouse Hotel Kaatsheuvel waar jullie zoontje en papa en mama zich helemaal thuis gaan voelen. Nogmaals dank voor jullie reservering hopelijk kan jullie zoontje weer lekker dromen over een volgend verblijf en over de vele speelmogelijkheden die het nieuwe hotel te bieden heeft! Tot volgend jaar 23 december wij kijken er nu al erg naar uit.

Namens het gehele team wensen wij jullie een prettige jaarwisseling toe en tot in 2018!

Daan Beentjes

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige lieve mensen een super ontvangst na een mislukte boeking bij een collega
Ze zijn zeer vriendelijk en ook kindvriendelijk zeer service gericht
Ze willen van alles wel voor je doen of regelen je kunt er s avonds nog ff lekker zitten borrelen bij de receptie .
zeker een aanrader
Lekker en goed ontbijt mag graag smorgens een tosti eten en vroeg om of het rooster wat er stond ook voor tosti was maar hellaas
De jongen achter de receptie heeft het super op gelost door de broodje voor mij in de oven te doen dit noem service

Verbleef: december 2017, reisde met familie
W779NRinfo, Frontoffice van Hotel De Kroon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2017

Goedemiddag meneer Smit,
Hartelijk dank voor uw reactie en wat fijn om te lezen dat u ondank de eerste tegenvaller bij een collega hotel toch heeft genoten van uw verblijf bij ons! Wij vinden het fijn om te lezen dat u heeft genoten van het ontbijt en hopelijk heeft de tosti u gesmaakt.

Via deze weg wens ik u en uw gezin fijne feestdagen toe en wellicht mogen wij u in 2018 nogmaals verwelkomen.

Daan Beentjes