Pamela Jane A
Etten-Leur, Nederland

Ideaal overnachtingshotel als je meer dan één dag de Efetling wil bezoeken

Beoordeling van Efteling Hotel
4,0 van 5 bollen10 jun 2024 beoordeeld
Mooie luxe kamers. Op loopafstand van het park. Ruime parkeerplaats. Vriendelijk personeel. Bar is ook gezellige plek om 's avond te zitten. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Leuke attentie voor jublileumpaar op de kamer en versiering op tafel bij het ontbijt.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 jun 2024
Wat fijn om te lezen dat jullie een betoverend verblijf hebben gehad, in het Efteling Hotel! Wij hopen dat jullie een magische tijd hebben gehad en we jullie snel weer mogen verwelkomen in de Wereld vol Wonderen!✨🍄
  • Booking.com
Bar/lounge
Restaurant
Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
Beoordeeld op 18 mei 2024

In 3 dagen 3 verschillende suittes gehad, alle 3 even mooi gedoceerd.
Geen op of aanmerkingen, hooguit dat de Sneeuwwitje suitte een iets gedateerde badkamer heeft.
Het ontbijtbuffet heeft meer dan genoeg keuze en word goed aangevuld.
Vriendelijk personeel ook.

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Wat leuk dat je meerdere Themasuites hebt ontdekt, in het Efteling Hotel. Hopelijk weer tot snel in de Wereld vol Wonderen!🍄✨

Beoordeeld op 22 februari 2024

Er waren bijna geen wachtrijen waardoor ik meerdere keren in een attractie kon super fijn natuurlijk

Helaas was niet alles open vanwege onderhoud dat was wel een min puntje voor voor de rest heb ik genoten

Eten is wel prijzig maar het was heerlijk

Datum van verblijf: februari 2024
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2024

Fijn dat je bezoek aan de Efteling zo betoverend is geweest! 🍄

Beoordeeld op 30 december 2023

Op de dag van aankomt kan je al parkeren op het parkeerterrein van het hotel. Het hotel was volgeboekt maar om 9:35 waren er nog voldoende parkeerplekken beschikbaar. Vanaf het parkeerplaats loop je zo het park in dat is even luxe! Doordat je een half uur eerder het park in mag in de eerste attractie van de dag gegarandeerd wachtrij vrij!

Even voor 16 uur kwamen wij in het hotel aan, je kan stipt om 16 uur je kamer in. De deur van je kamer kan je open met de app, die werkt fantastisch en inchecken is niet meer nodig.

Wij hebben in het hotel gedineerd, de keuze is niet reuze maar we hebben heerlijk gegeten. Aanpassing i.v.m. allergie was geen probleem. Na het eten kwam pardoes nog even in de lobby, leuk extraatje!

Daarna zijn we nog even snel het park in gegaan heel fijn die korte wachtrijen en door de ligging loop je snel even heen en weer.

Het hotel is al wat ouder dat is wel te zien maar je kan ook zien dat er alles aan gedaan wordt om het netjes te houden. De kamer heeft leuke details, tip: speel zeker een potje van het bordspel!

De volgende ochtend stond er een zeer uitgebreid ontbijt klaar. Ik werd wederom fantastisch geholpen met de allergieën ik vroeg alleen of er room in de eieren zat en ik kreeg een volledige menukaart van dingen die ik nog kon bestellen. 10 minuten later stond de tafel vol met heerlijke producten. Roodkapje kwam gedag zeggen in de ontbijtzaal dat was een leuke verrassing voor ons.

Uitchecken is niet nodig. Let wel op! rond 9:15 wil iedereen tegelijk vertrekken dit kan de lift niet aan. Stop je zwaren bagage dus voor het ontbijt even in de auto of opslag en neem na het ontbijt de trap.

Al het personeel was zeer vriendelijk! Dat was de kers op de taart van ons betreft.

Kamertip: Breng je bagage vroeg naar beneden en neem na 9:00 de trap.
Datum van verblijf: december 2023
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2024

Bedankt voor jouw mooie woorden, Esmee! We hopen dat we je in de toekomst weer eens mogen verwelkomen in de Wereld vol Wonderen! 🍄 ^Patty

Beoordeeld op 26 december 2023

Met mijn ouders (vader 70 jaar geworden), zussen met kinderen en ons eigen gezin met 2 kids (kids 5 tm 11 jaar) met 2e kerstdag naar de Efteling geweest met overnachting in het hotel. Kerstdiner (3 gangen keuze) was zeer beperkt. Voor kids keuze uit biefstuk, kabeljauw ( vol met graat) of pasta. Niets, maar dan ook helemaal niets was op smaak. Kids wilden patatjes met schnitzel of condon bleu. Je zou zeggen dat ze bij Efteling wel weten wat ze kids te eten moeten geven??
Voor volwassenen was keuze net zo beperkt. Rundvlees (vol met zenen, niet eetbaar,) kabeljauw (vol met graat) of biet in bladerdeeg.
Sfeer was prima, superleuke en goede zangeressen en zanger die langs de tafels gingen met musikaal menu.
Ballonnenvouwer in foyer maakte voor geselecteerde kids wat ze wilden, beloofd dieren aan andere kinderen die later, niet meer hun ballonnendier naar keuze krijgen, ivm tijdnood. Hierdoor huilende en verdrietige kids. 3 jaar geleden ook 2 dagen 26/27 dec. naar Efteling geweest, maar voor ons is het echt verpest deze 2 dagen. Uiteindelijk is het overduidelijk dat alles bij de Efteling draait om zoveel mogelijk geld te verdienen. Dit gaat dan ten koste van het plezier van de gasten. Dit doen we dus niet meer.

Kamertip: Ga niet met kerst naar het Eftelinghotel. Lekker naar Efteling, maar overnacht en eet eegens anders.
Datum van verblijf: december 2023
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2023

Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt gestoken in het ons voorzien van feedback. We nemen deze intern mee ter evaluatie. Wij gaan aan de slag! ✨ ^Patty

Beoordeeld op 19 december 2023 via mobiele applicatie

Heel mooie kamer maar met een aantal minpunten; 2 dubbele bedden, waarbij enkel de personen die "in het midden" liggen een stopcontact en een lichtschakelaar binnen handbereik hebben. De plaatsen aan de buitenkant kunnen geen licht aansteken zonder de bedpartner te storen of in het donker rond te dolen. In totaal zijn er in de kamer maar 3 stopcontacten. Alhoewel we met 3 boekten, waren er maar 2 koffietassen en 2 zakjes oploskoffie. In de badkamer zijn er geen bekers aanwezig om de mond te spoelen na het tanden poetsen.

De rookruimte voor het hotel is niet overdekt, een hutje lijkt me geen onoverkomelijke kost om het rokers bij regen toch iets aangenamer te maken.

De hoofdschotel bij het diner zijn lekker maar echt wel klein. Zonder voorgerecht en/of dessert kom je met grote honger van tafel. De prijs staar niet in verhouding met de porties

Kamertip: Powerbank,bekers om de mond te spoelen na het poetsen en zaklamp voor ´s nachts meebrengen
Datum van verblijf: december 2023
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2023

Bedankt voor de tijd en moeite die je gestoken hebt in het voorzien van ons van feedback! We nemen jouw punten intern mee ter evaluatie. Wij gaan aan de slag!

We hopen jullie snel weer eens te mogen verwelkomen in de Wereld vol Wonderen. ✨ ^Patty