2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Official Site
eDreams
ZenHotels.com
Vio.com
Beoordeeld op 29 augustus 2022

Kamer was prima! Avondeten vonden was niet lekker en duur (beperkte kaart).Vroeger was het een dinnerbuffet,nu niet meer (a la carte)Ontbijt was goed. Als ik nog naar de efteling ga zal het zonder dinner zijn!

Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Bedankt voor jouw review! ^Jamie

Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Super ontvangst
Vriendelijk personeel
Lekker ontbijt
Super mooie kamer met alle comfort
Door de vroegere toegang extra attracties kunnen doen
Ook in het park is iedereen behulpzaam en vriendelijk
Het is een sprookje waar je in kan verblijven
Wij komen zeker terug

Kamertip: Vooral genieten van alles in het park en het hotel De medewerkers zorgen ervoor dat je een topverblijf hebt Genieten is dus de boodschap😍😍
Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Other van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2022

Dankjewel voor de beoordeling en tot de volgende keer! ^Stephan

Beoordeeld op 18 augustus 2022

We hadden met kinderen en kleinkindjes overnacht in Efteling Hotel en hadden de Circus Suite, de Onder Water Suite en voor onszelf de Fata Morgana Suite geboekt, leuk we konden de wagen gratis dichtbij het hotel parkeren, we werden heel vriendelijk onthaald aan de receptie, vriendelijkheid kwam overal terug zowel in het park als in het Hotel, de kindjes kregen meteen ook een attentie, de kamers waren heel stil en zeer mooi en onberispelijk ingericht voorzien van alle comfort en bij ons in de Suite was er bovendien een heerlijk gevulde minibar! het ontbijt was ruim voldoende en er waren ook gekookte en geroerde eitjes, de ingang van het park ligt lekker dicht bij het hotel, het park is onberispelijk mooi en de vele eet en drinkgelegenheden zijn de kers op de taart van het park.Pluspunt in de kijker de vriendelijkheid van het personeel.Minpuntje vond ik het spek bij het ontbijt te dun gesneden en erg hard uitgebakken.

Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2022

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf! Wij nemen jouw feedback over het ontbijt mee. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in onze Wereld vol Wonderen.

Beoordeeld op 8 augustus 2022 via mobiele applicatie

Niks meer over van de goede service die er vroeger was.
Hans en grietje suite voorheen lagen er voor de kinderen snoep en kleurboekjes op de kamer en waren er gevulde minibars aanwezig waar je tegen betaling gebruik van kon maken. Al het personeel waar je vroeger graag voor terug kwam zijn weg en de efteling kiest nu voor zo jong en goedkoop mogelijk zonder ervaring. Heel jammer wij kwamen hier 5 keer per jaar maar vind het nu het geld niet meer waard alles is duurde maar de service dus slechter.

Kamertip: Alle klachten melden zodat ze er bij de efteling misschien eindelijk wat aan gaan doen. Niemand van het personeel neemt je verhaal serieus..
Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Wat jammer om te horen dat jullie bezoek niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. De Efteling heeft gastgerichtheid hoog in het vaandel staan en we vinden het dan ook jammer dat je dit niet zo hebt ervaren. Hopelijk mogen we je bij een volgend bezoek weer positief verrassen. ^Rianne

Beoordeeld op 6 augustus 2022

2 dagen efteling geboekt, met 1 overnachting in de roodkapje kamer in het Efteling hotel.
Er hangt een prijskaartje aan, maar het was het allemaal waard!

De kamer was prachtig, alles netjes schoon en het park is gewoonweg schitterend. Netjes onderhouden, schoon en geen ellendige lange wachtrijen.

De app werkt ook helemaal top.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2022

Bedankt voor deze positieve review! ✨ ^Jarno