22 februari 2018 beoordeeld

Wij verbleven een lang weekend in het Landhuys. Vrijwel alleen maar positieve bemerkingen:
- Zeer kindvriendelijk: eetstoel, kinderbedjes, kinderservies, zelfs een verkleinbril voor het toilet.
- Comfortabele (opgemaakte!) bedden.
- Ruime badkamer en een apart toilet.
- Wij boekten via Vente Exclusive en hadden 3 x het luxeontbijt inbegrepen. Dit werd gebracht in een leuke Efteling shopper die we mochten houden!
- Leuke aandenkens voor de kinderen: boekje van Klaasvaak, slaapmutsen.
- Kindvriendelijk zwembad.
- Al het personeel is ontzettend vriendelijk.
- Slechts 10 min. wandelen tot aan de Efteling zelf.
- We mochten een half uur eerder het park in.

Om dan toch iets negatiefs te zeggen:
- Appartement was misschien een tikkeltje te klein.
- "Laden en lossen" was niet zo gemakkelijk.

Kamertip: Met kinderen is een huisje misschien toch interessanter dan een kamer in het Landhuys.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
30 januari 2018 beoordeeld

We hadden een luxe appartement en dit was ook echt wel luxe. Mijn dochtertje was vooral grote fan van het bubbelbad en de sauna. Het was de eerste keer in bosrijk, vorige keer sliepen we in het Efteling hotel maar bosrijk was zeker even leuk! Zoals overal in de Efteling weer super vriendelijk personeel die mijn dochtertje behandelen als een echte prinses. Handig dat je de kamersleutel en de tickets al thuisgestuurd kreeg zodat je geen tijd moet verliezen met inchecken.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
22 januari 2018 beoordeeld

Wij wonen zo dicht bij maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. We hebben echt genoten. De huisjes waren erg goed. Ook de loopafstand naar het park is super goed te doen. Dit verblijf maakt de beleving compleet!!!

Kamertip: De huisjes zijn ruim opgezet
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons de eerste keer in Bosrijk. Ook best bijzonder om op vakantie te zijn in je eigen dorp. Het was in woord geweldig. We hadden 2 Boshuizen. Deze waren erg ruim en hoogwaardig afgewerkt met de mooiste materialen. We zouden in zo'n huis zelf wel kunnen wonen!
Ook gegeten in het Eethuys. Erg gezellig en leuk. En natuurlijk een dikke pluim aan al het personeel. Allemaal vriendelijk en erg behulpzaam. Dus een topweekend om met vele herinneringen op terug te kijken.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
22 januari 2018 beoordeeld

Huisje geboekt met 3 slaapkamers. Meestal verwacht je in de standaard parken een kleine kamertjes met gipsplaten muurtjes, maar dit was echt het tegenovergestelde:
grote ingerichte keuken, ruime living en eethoek en grote badkamer.
De hele dag rijden de busjes op- en af richting de efteling waar je via een aparte ingang het park mag betreden.
Bosrijk zelf is een goed onderhouden park volledig in het groen maar voldoende parkeergelegenheid.
Een echte aanrader!

• Verbleef: september 2017, reisde met familie