Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig

Geweldig dagje gehad! Super materiaal, schoon, goed onderhouden. Echt hele vriendelijke behulpzame ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
H9579VIelodied
! jarig huwelijks jubileum

Beoordeeld op 18 oktober 2020
ramonv189
Hoogeveen, Nederland
Lees alle 11 beoordelingen

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Als verrassing voor ons 1 jarige huwelijks jubileum. bij E-chopper fun 2 choppers gehuurd. wat was het gaaf en goed geregeld. bij aankomst stonden de choppers al klaar en na een duidelijke uitleg konden we direct vertrekken. Op de choppers een goede beugels voor onze telefoon zodat we hier onze route op konden zien. Het was echt super leuk. en wat een mooie omgeving. We gaan het zeker nog eens doen.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020

Toffe activiteit met een groep vriendinnen gedaan. Echt een aanrader!
Mooi route gereden om de Loonse en Drunense duinen gereden.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 29 september 2020

Leuk teamuitje met brandweer kaatsheuvel gedaan. Vertrokken naar Heusden via de Loonse en Drunense duinen. In Heusden gestopt voor een drankje. In de schemering terug via de polders.
Leuke, goed onderhouden geluidsarme veilige choppers met goede verlichting dus ook in de avonduren te doen.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 29 september 2020

Wij waren met een groep van 25 personen en was heel leuk om te doen, rijden in een mooie omgeving...
We hadden afgesproken om 2 uur te rijden in de avonduren en dat was geen probleem...!!!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 25 september 2020

Veel leuker dan Solex rijden. Doordat de choppers elektrisch zijn, kun je rustig genieten van de omgeving om je heen.

Datum van activiteit: juli 2020