“Prachtige B&B”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Prachtige B&B”
Beoordeeld op 11 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Een zeer verzorgde en propere B&B. Groot van oppervlakte, nette badkamer, ruime kamer met een zeer goed bed.

Een vriendelijke gastvrouw die er een zaak van maakt dat alles naar wens is. Ik kon me geen beter verblijf gewenst hebben.

Datum van verblijf: mei 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
12 mei 2019
Beste Nico en Brent, ik vind het heel leuk om jullie als gasten te hebben mogen ontvangen. Jullie hebben alles heel netjes achtergelaten en zijn zeker uitgenodigd om nog een keer terug te komen. Misschien wel wanneer jullie naar de Beekse Bergen gaan.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren