Hanneke M

Top

5,0 van 5 bollen26 mei 2024 beoordeeld
Top bed en douche. Schone kamer. Rustig ook ondanks de bezetting. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt ook prima. N aanrader!! Wij gingen naar Den Bosch maar ook voor wandel of fietsweekend ideaal. Supermarkt vlakbij. Volgende keer n tio als e de enkeling aan willen doen
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
  • Agoda.com
Restaurant
Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
Beoordeeld op 20 mei 2024

Het hotel is er goed en vriendelijk. Ontbijt ook mist alleen de zalm. Maar voorde rest is er genoeg keuze om lekker te eten.hotelkamer is mooi en netjes. Kom hier zeker terug .ook het terras ook is leuk.ook handig dat ah er bij zit. .het hotel ligt vlak bij de Efteling.

Kamertip: Lekker vroeg eten dan is het nog rustig
Beoordeeld op 11 mei 2024

Alles was super. Alles heel netjes, tip top in orde ! Super lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamers heel goed voor zowel als koppel apart of met grote gezinnen. We kregen zelfs een rolstoel aangeboden voor onze ouders die minder goed te been zijn ! Aanrader voor iedereen !

Beoordeeld op 1 mei 2024 via mobiele applicatie

Super leuk en gastvrij hotel. Alles schoon en vertier genoeg voor de hele familie. Hotel is van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Super leuk om samen met grote en kleine gezelschappen. Restaurant met prima kaart en ook bediening erg leuk

Beoordeeld op 28 april 2024

Eindelijk een bed waar ik heerlijk en comfortabel in geslapen heb, geen stijfheid in de ochtend zoals je die kan hebben in hotelbedden. Heerlijk. En de lekkerste frietjes ooit! Top! Heel vriendelijk en begripvol personeel. Een aanrader dus

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 25 april 2024

Super fijn hotel!! Genoten met ons gezin, 2 nachten in dit super leuke hotel verbleven met een dag Efteling erbij. Op loopafstand van de Efteling, parkeerplaats naast de ingang, ideaal! De kids hebben zich goed vermaakt. Diner is goed, ook voor kinderen genoeg, ontbijt heerlijk en ruime keuze! Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: april 2024