Beoordeeld op 23 augustus 2022

Het was heel fijn en lekker te vertoeven! Het personeel was heel vriendelijk, propere kamers en heel lekker menu kaartje ! Ook het ontbijt was om van te smullen! Wij hadden een kort verblijf van 2 dagen park en 1 overnachting.

Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Owner van Efteling Loonsche Land Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2022

Dankjewel voor de beoordeling en tot de volgende keer! ^Stephan

Beoordeeld op 3 augustus 2022 via mobiele applicatie

Vergeleken met het Efteling Hotel, kan dit hotel toch nog in een aantal opzichten verbeteren. Te beginnen met een simpele kluis of minikoelkast op de kamer. De kamers hebben een leuke bos-achtige sfeer, maar daar blijft het qua uitstraling ook bij. Niet alle bedden waren opgemaakt, dus je had feitelijk geen keus waar je kon liggen. Pluspunten zijn wel het ontbijt, met verse eitjes en heerlijk brood. Ook fijn dat er een shuttle reed van en naar het park. Qua prijs/kwaliteit verhouding zou ik toch het Efteling Hotel aanraden, vond het qua prijs niet zoveel schelen helaas. Qua drukte zou ik het Loonsche Land hotel aanraden, deze was in veel opzichten (lift, ontbijt, tussendoor) veel rustiger dan het Efteling Hotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Efteling Contact Center, Owner van Efteling Loonsche Land Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2022

Dankjewel voor de beoordeling en de feedback. We nemen de feedback zeker mee. ^Stephan

Beoordeeld op 22 juli 2022 via mobiele applicatie

Loonsche land vonden we toch wat teleurstellend.
Kamers waren best ok en ruim genoeg, maar kussens zeer slecht. Het restaurant was vooral teleurstelling. Weinig keuze en eigenlijk niet eens lekker, zeker voor die prijzen.
Ontbijt is nog erger, heel basic en echt niet lekker.
Enkel de koffie was goed.
Volgende keer gaan we wel naar een ander plaatselijk hotel.

Datum van verblijf: juli 2022
Efteling Contact Center, Eigenaar van Efteling Loonsche Land Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2022

Hallo! Wat jammer om te horen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Efteling Loonsche Land is meer basic dan bijvoorbeeld Efteling Bosrijk en Efteling Hotel. Wellicht dat je daar is een kijkje kan nemen bij je volgende bezoek? Wij nemen jouw feedback mee over het restaurant. ^Jamie

Beoordeeld op 21 juli 2022

alles prima met zeer attent personeel
aanschuiven viel goed mee en correcte info over wachttijden
spijtig dat het hotel Loonse geen directe ingang tot het park heeft en
men in de warmte een hele weg moet afleggen. Zou toch iets aan moeten gedaan worden

Kamertip: rustige kamers geschikt voor tot 6 personen
Datum van verblijf: juli 2022
Efteling Contact Center, Owner van Efteling Loonsche Land Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2022

Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

Een duinhut op loonsche land, hygiëne kan beter(spinraggen overal,vensterbanken nog voedsel resten) comfortabele zitplaatsen na een dag Efteling zou fijn zijn,nu enkel een 2 persoons bankje en verder eettafel bank en stoelen terwijl lekker zitten na een dag lopen wel fijn is.
Bedden zijn ook erg hard en dus weinig comfortabel, ook door de plastic matrassen.
Sleutels voor raam ook nergens aanwezig, dus je kunt niet zelf de ramen openen.

We hebben een fijn verblijf gehad maar voor deze prijzen zou iets meer comfort/hygiëne wel wenselijk zijn.
De duinhut is natuurlijk sober maar leek nu ook snel afgemaakt te zijn.