Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk lang weekend met een verbeterpuntje

Wij hebben genoten van het prachtige safaripark; weids opgezet, zoveel mooie grote en kleine dieren ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Voogsgeerd
Geweldige fotosafari gedaan!

Wat een heerlijk park, wij hebben de drie safari's gedaan, auto, boot en te voet. Doel was vooral ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Henk-Peter-NL
Brunssum, Nederland
Lees alle 1.484 beoordelingen

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Overal medewerkers, desinfecterende pompen, door het hele park. Niet te veel bezoekers.
Een fijne dag gehad.

Datum van activiteit: augustus 2020
Gastenservice, Allround medewerker gastenservice van Beekse Bergen Safari Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn te lezen dat u een leuk maar vooral ook verantwoord dagje weg heeft gehad.

Beoordeeld op 25 augustus 2020

Mooi park met een grote variatie aan dieren.Leuk dat de wandelsafari steeds wordt onderbroken met speeltuinen en horecapleinen.De autosafari was wat te druk ,ook omdat bezoekers zich niet aan de spelregels hielden en hierop niet werd ingegrepen .
Het safaripark stond er mooi bij.De coronamaatregelen waren goed doorgevoerd,

Datum van activiteit: augustus 2020

Bedankt voor de mooie beoordeling en de 4 sterren John.
Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen in een van onze Libema parken.

Beoordeeld op 22 augustus 2020

Onverwachtse tussenstop hier gemaakt op weg naar huis. Eerst de autoroute gepakt (wat erg leuk was, met name bij de giraffen) en vervolgens het park in. Erg leuk, park is netjes verzorgd, dieren hebben meer dan genoeg ruimte en het was zeker niet te druk. Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2020

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij vinden het fijn uw bevindingen over ons perk te lezen. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in een van onze parken.

Beoordeeld op 19 augustus 2020

wij verbleven met 4 gezinnen in 2, 8 persoons lodges 218 en 219, Afrikaans ingericht, complete keuken, 2 badkamers (1 grote met sauna) (1 kleine aangrenzend aan ouder slaapkamer), comfortabele bedden, terras met tuinmeubelen en formidabel uitzicht op de savanne waar van s morgens vroeg tot s avonds laat een levend Afrikaans dierenschilderij aan ons voorbij trok. s avonds dineerden wij in Moto waar alles coronaproof werd geserveerd en het eten van goede kwaliteit is en het personeel heel vriendelijk is. Het strandje was overvol door de hittegolf maar de wisseldag van maandag was het er heerlijk stil. In het park was het rustig en tijdens de rondvaart zagen we niet veel dieren daar het veel te warm was. De QR pas geeft toegang tot alle activiteiten. Het zwembad mochten wij helaas maar een uurtje gebruiken, het is er klein maar fijn maar wel een beetje vol. Kortom wij hebben alle 14 van jong tot oud genoten van ons lange wekend 7,8,9,10 augustus

Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Tip: ga na 4u in de middag naar het safaripark dan heb je het park voor jou alleen en zie je heel veel dieren! Wij verbleven in het vakantiepark (camping) en gingen met attractiepas elke dag van 16u tot sluitingstijd...zalig. We liepen er helemaal alleen, te rustig zelf. De camping is iets te smerig en lawaaierig voor ons. Je moet geluk hebben met je standplaats. Zou topcamping kunnen zijn ( heel vriendelijk, alles aanwezig) mocht er meer aandacht zijn voor hygiene (sanitair iets vaker poetsen, uitpuilende containers sneller ophalen en troep langs de wegeltjes opkuisen) en stilteuur/ nachtrust (vb 23u) laten naleven. Door combi safaripark een tof verblijf gehad. Voor Herhaling vatbaar als camping netter zou zijn.