Joytravel1
Amsterdam

Super service en heel kindvriendelijk!

Beoordeling van Herberg Sint Petrus
5,0 van 5 bollen21 feb 2022 beoordeeld
Wat een SUPER service in zowel het hotel als restaurant! Wij verbleven er dit weekend met twee kindjes en aan alles was gedacht. Een leuk campingbedje met Nijntje, kinderstoelen in het restaurantje, we kregen meteen een leuke kleurplaat, het hapje voor de baby werd opgewarmd, de bediening was super vriendelijk en het eten was erg lekker! Na het voorgerecht konden we de kinderen op bed leggen en daarna werkte de babyfoon perfect in het restaurant. Heerlijk ontbijt en onze dochter mocht zelfs achter de bar helpen koffie maken ‘s ochtends! We hebben genoten, dankjulliewel!
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
    • Priceline
    8.7 km van Herberg Sint Petrus
    Meer hotels in Hilvarenbeek bekijken
    Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

We kregen kamer 2 toegewezen. Er staan twee aparte bedden. Verder is er weinig ruimte. Het is er klein met weinig bergruimte. De douche thermostaat is moeilijk te bedienen. Bovendien loopt het water, als je niet uitkijkt, onder de toilet pot. Verder is alles op orde. Er is geen lift in het hotel. Je zult dus met de bagage de trap op moeten. Voor een parkeerplek moet je in de buurt even zoeken naar een plek waar de blauwe schijf niet vereist is.
    Het personeel is uiterst vriendelijk.
    Je kunt in het restaurant echt uitstekend eten!

Datum van verblijf: augustus 2021
    Pr Huijbregts VOF, Instelling/Consultant van Herberg Sint Petrus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2021

Bedankt voor jullie review!
    Leuk om te horen dat jullie lekker hebben gegeten en goed zijn geholpen door ons personeel.
    Wij ontvangen jullie graag weer een keer terug.

Team Sint Petrus

Beoordeeld op 9 juni 2021

Bijzonder leuke herberg.
    Zeer goed ontvangen, lekker gegeten, prima geslapen en vervolgens super ontbeten.
    Wat wil een mens nog meer !
    Als (oud) Brabander herken ik de gastvrijheid en de gezelligheid maar ook met vakmanschap !

Datum van verblijf: juni 2021
    Pr Huijbregts VOF, Instelling/Consultant van Herberg Sint Petrus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2021

Beste Leon,

Wat leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in onze herberg.
    Graag zien we jullie weer eens terug!

Beoordeeld op 31 mei 2021

Fijne herberg met lieve medewerkers. Niks was teveel en er werd met ons meegedacht wanneer nodig! Tips voor leuke uitstapjes in de buurt, persoonlijke aandacht, alles was aanwezig! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2021
    Pr Huijbregts VOF, Instelling/Consultant van Herberg Sint Petrus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2021

Wat goed om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel! Wij zien u heel graag weer een keer terug.

Beoordeeld op 2 januari 2021

Top: Interieur van café-restaurant beneden, goed bed met heerlijk fris dekbed, brandschoon, fijne douche
    Min: Geen airco-installatie. Denk dat dat zeker in de heter wordende zomers een aanrader voor de toekomst dient te zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020
    Pr Huijbregts VOF, Instelling/Consultant van Herberg Sint Petrus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2021

Bedankt voor uw positieve review! Wij zorgen graag voor goede hygiëne.

Beoordeeld op 24 september 2020

Een fijn verblijf in gastvrij hotel in een prachtige omgeving. Kamer is eenvoudig met heerlijke bedden en schoon. Ontbijt is goed verzorgd en diner uitstekend. Fietsen kunnen opgeladen worden en staan in een veilige omgeving.

Datum van verblijf: september 2020

Wat goed om te horen dat u het verblijf bij ons als fijn en gastvrij heeft ervaren.
    Graag ontvangen wij u weer eens terug in ons hotel.